دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/2/21 16:51
207 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــلام نی نی جـــــــــــونم

مامان فدات بشه نازنازی من

نفسم نمیدونی چقدردلتنگتم کاش میشد این ماه بیای

اگه نیای باز دوباره میرم پیش خانم دکتر و معلوم نیس چه آزمایشی برام بنویسهیاباز باید دارو استفاده کنم

خوب آخه مامان جان چرانمیای؟مامانی ما که چیزی برات کم نمیذاریم

من و بابایی هم که عاشقتیم  لابد خدامارولایق نمیدونهدلم پرمیزنه برای یه نی نی ناز و توپولو که فقط و فقط مال خودم باشه و همش نازشوبکشم خدایا خودت کمکمون کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

غزاله
21 اردیبهشت 92 16:55
عزیزم این قالب هم خیلی قشنگه.رنگ امیدواری داره خوشحالم.اهنگتم که خیلی خیلی دلنشینه و با مفهوم.
ایشالا دلت با بهترین خبر از گرفتگی در اد.


ْلام غزاله جووووووونم مرسی عزیز دلم خوبی؟
مرسی خانمی
مرسی الهی شماهم هرحاجتی ارین خدا روا کنه و به مراد دلت برسی عزیزم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان الینا
22 اردیبهشت 92 0:26
سلام عزیزم .حتما خبرای خوب به زودی میرسه دوستم ،اصلا غصه نخور


سلام عزیزدلم
خوبی؟
امیدوارم
ازخدامه
عزیزم مواظب خودت باش
مامان منتظر
22 اردیبهشت 92 17:30
انشالله که این ماه نینی میاد عزیزم


salam merc azizam
enshallah
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
23 اردیبهشت 92 15:44
سلام الناز جونم ...
انشالله این ماه نی نی ناز بیاد پیشت و برای همیشه کنارت باشه ...
خانمی منم خودم خیلی انتظار کشیدم ..
تا این ماه آخر به پیشنهاد یه دوست نذر 40 روز سوره مریم کردم و هنوز 40 روز تموم نشده حاجتم و گرفتم ... به شما هم پیشنهاد میکنم انشالله خدا به واسطه های آیه های این سوره بهت فرزندی سالم صالح میده


سلام خانمی
خیلی برات خوشحالم بخاطر نی نی نازت امیدوارم نی نی سالم و صالحی داشته باشی و به وجودش افتخارکنین خیلی خوبه که انقد معتقدین
منم یه زمانی برای همه کارام نذرونیاز میکردم همش با قران و دعا و همه خواسته هامو ازخدا میخواستم نمیدونم یکی دوسال هست نمیدونم چم شده دستم به دعانمیره هرچقدرمیخوام برم طر ف نماز اما همش ناامیدم
من خودم خیلی معتقدبودم و هستم ولی جدیدا انگار خیلی بدشدم
عزیزم سوره مریم رو چطوری خوندی؟یعنی هرروز سوره مریم رو تموم میکردی؟
نذرکردی 40 روز بخونین؟
باشه ببینم خدامنودوسم داره و طرف خودش میکشونتم یانه
مامي كيانا
24 اردیبهشت 92 11:07
ايشالا تو اين ماه عزيز آرزوي دل شما هم برآورده شه


ْسلام
مرسی عزیززززززززم
امیدوارم شماهم به همه ارزوهاتون برسین و کنار کیانای ناز زندگی خوبی داشته باشی
الهی آمین
عاطفه مامان الای
27 اردیبهشت 92 22:27
سلام النا جون گلم نگران نباش همه چی دست خداست اون کافی بخواد تو کافیه بخوای ...اینو شنیدی هرچی فکر کنی همان خواهد شد یه قانون هست تو کائنات که اگه آرزوی چیزی رو بکنی تمام کائنات دست به دست هم میدن و تو رو به آرزوت میرسونن ایمان ویقین داشته باش هر شب با این فکر بخواب که انگار حامله ای و سعی کنی کاملا خودتو تو این رل جا بدی مطمئن باش نتیجه میده به من هم سر بزن

حرفاتون خیلی زیباست واقعا مرسیییییییییییی