دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

وقت سونگرافی دارم...

1393/10/16 16:16
362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

معجزه ی قشنگ مامان

خیلی دلتنگتم...نگرانتم نمیدونم چیکارکنم همه هستی من

طبق گفته ی خانم دکتر که اون ابر گفتم دوهفته دیگه بیا سونوگرافی امروز باید برم سونوگرافی بشم چون اون بارهم سونو نکردن گفتن که زوده...حالا امروز نمیدونم برم یانه چون  تصمیمی داشتم شنبه برم که حداقل دوسه روزم بیشتر بگذره مطمین تر نشون میده....الان نهایتا نیم ساعته بابایی میاد بهش گفتم احتمالا بریم اونم اوکی کرده اگه مشکلی پیش نیاد میریم ایشالا اونوقته که دیگه خیالم راحت میشه...از قلب قشنگت که میزنه از وجود نازت که مطمین میشم هستی نفسم

بابایی کلی ذوق داره...اون روز برات یه میمون عروسکی خریده میگه ازاین به بعد دیگه مخصوص نی نی میخریم ...خدایا شکرت خودت سهم دل همه ی منتظرا رو بده و اونایی که نی نی تو دل دارن رو مواظبت کن و حاملگیشون رو راحت بگذرونن انشالله

اگه رفتم میام و ازاین به بعد خیلی جدی مینویسم چون الان نمیدونم نی نی تودل مامانی چن هفته یا چن ماه سن داره....

دوستای گلم برام دعا کنید دعاگوتونم

 

پسندها (5)

نظرات (4)

شکوفه،مامان مانی و پانی
16 دی 93 16:19
ای قربونش عزیز خاله
الــنـــازجوون
پاسخ
فداتشم مامانی
شکوفه،مامان مانی و پانی
16 دی 93 16:20
الی جون مراقب نینیمون باشیا.
الــنـــازجوون
پاسخ
شکوفه جونممممممممممممممممم چشمممممممممممممممم
·٠•●♥ مامان آنا ♥●•٠·˙
16 دی 93 16:22
انشاالله تو دلته مطمئن باش که سالمه
مامان الهام
16 دی 93 18:47
مبارکه عزیزم سن بارداری من و شما فکر کنم حدودا یکیه
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام مرسی خانمی برایش ماهم مبارکه خدا صحیح و سالم بیارتش تو بغلتون لینکتون میکنم بااجازه