دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/1/26 0:55
366 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــــــــــــلام هستی مامان

عزیزدلم امروز تعطیل بود و بابایی همش کنارم بود البته کنارمن و ماهیاش

تابعدظهرخونه بودیم نهارخوردیم بعد یه دوش اساسی

بعدش آماده شدیم رفتیم هم بابایی کادومو بخره و کتاب ریحانه ی بهشتی رو بخرم البته به توصیه چندتا از دوستام رفتیم میدونستم مغازه ها بستن ولی خوب به هرحال رفتیم...یه نیم ساعتی گشتیم برگشتیم بابایی که رانندگی میکرد پرسیدم اینجا کجاست  یهو دیدم سر از باغ رضوان در آوردیم قربونش برم میدونه من کجاها برم ارامش پیدامیکنم یه لبخند گرم زد برام...اول رفتیم سرخاک دوست دانشگاهیم رویا خدابیامرز که بعد عروسیم فهمیدم فامیل بابای باباییت بودخیلی دوسش داشتم درسته زیاد صمیمی نبودیم اما برام عزیز بود بعد سرخاک بابابزرگام که خدا همه رفتگان رو بیامرزه بعدش سرراه ماهی خریدیم اوردیم گفتم اماده میکنم میبرم خونه باباییم میخوریم ولی یهو بابایی جونت زنگ زد به مامانم ایناوگفت شام منتظریم و هیچ عذری پذیرفته نیس اونها هم اومدن چقد خوشحال شدم بابایی  کلا خوشحالم کرد فداش بشمفردا بابایی میره شهرستان خوی بعد ظهرمیاد میریم خرس یاهاپویی که برام قول داده رو میخریم البته مامان جان نترس همه شو نگه میدارم برات دفعه بعد از عروسکام عکس میگیرم و برات میذارم تاببینی مامان هرچی داشته برات نگه داشته عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پويا كوچولو
26 فروردین 92 1:05
سلام
خدا روح همه ي درگذشتگان رو شاد كنه و بيامرزدشون
خدارو شكر كه حسابي بهتون خوش گذشت


آمــــــــــــــین مرسی
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
26 فروردین 92 12:42
سلام عزیز دلم خوبی قربونت برم خدا رحمتشون کنه روحشون شاد ایشالا همیشه شاد و سر افراز و خندون باشین میبوسمت عزیزم


سلام مریم جووووونم خوبی؟دوقلوهای نازت خوبن؟ببوسشون خانمی
فدات خدا رفتگان شمارو هم بیامرزه عزیزم و برات کنار خانواده سبزت طول عمر و زندگی خوب و شاد از خدا میخوام
شادباش خانمم