دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

خســــــــــــــــــــــــــته ام من

1392/11/5 22:48
183 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم

سلام به نی نی نازم مخاطب خاص خودم

امروز روز کسل کننده ای برام بود...صبح ساعت 7 همسرم رفت شرکت و من بعدش رفتم باز دوباره خوابیدم بعد شوشو زنگ زد و گفت که داره میاد برای صبحانه و من زودی صبحانه رو اماده کردم داشتم خواب میدیدم قبلش و وقتی شوشو جونم زنگ زد خوابم نصفه موند و یه جورایی عصبی بود نمیدونم چلا....

خدایا خیلی دلم گرفته بود....همش دلم میخواست بشینم و تکون نخورم اصلا...بلند شدم برای نهار لوبیا پلو درست کردم...سالاد اماده کردم و بعدش ساعت5 شوشو رسید خونه البته باید زودتر میرسید اما نتونسته بود اینم باز از شانس خوب من بودخلاصه نهار خوردیم و قرار شد بریم بیرون...تصمیم گرفته  بودم برم برای دیدن مانتو ها  و  در انتها خریدپارچه برای مانتو...اولش یه شال مشکی برای بیرون خریدم بعدشم یه مجسمه جای مجسمه ی قبلی که شکسته بودیم و بعدش اومدیم برای پارچه که تقریبا مطمئن شدم چی قراره بخرم....اخه اون مانتویی که میخوام رو عید نمیتونم بخرم هم بخاطر سایزش هم مدل و رنگ بندیششام مامانم اینا هرچقد گفتن نرفتم خونشون...خخخخخخ گفتم نه مرسی میریم خونه خسته ایم.....داداشم و الناز اونجا بودن و من یکم بی حوصله بودم گفتم برم اونجا حسشو ندارم بگم بخندم فکرمیکنن با شوهرم بحثم شده....خونه  خودم خداروشکر راحتتر هستم....

جای همگی خالی با شوشو جونم چای زعفران با نبات زدیم تو رگالانم شوشوم نشسته سینمایی جابه جایی رو از شبکه تهران میبینه و من یکم بیحیالم از صبح اینطوری بودم و هنوزم هستم....خوابم میادالانم اصلا مطلب جدیدی برای نوشتن نداشتم فقط خواستم یکم فکرم ازادبشه ....خداجونم دوست دارم..مواظب بنده هات باش...خداجونم میدونم که خیلی بزرگی پس تو رو به بزرگی و عظمتت که دل همه مون رو شاد کن....الهی امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سویل و اراز
6 بهمن 92 0:22
سلام الناز جون خوبی باز چرا دلت گرفته ؟ هر چند که پیش میاد منم بعضی وقتها اصلا حال و حوصله حرف زدن حتی با همسری رو هم ندارم بعضی وقتها تنهایی خیلی ادمو اروم میکنه خوش به حالت که بعضی وقتها این فرصتو داری منکه تا اخر عمرم تنها لحظه های تنهایی برای اروم گرفتن همین یکی دو ساعت شب بعد از خوابسیدن همه ست البته گله ندارم ایشالا تو هم خیلی زود به مراد دلت برسی خانومی بفرما خصوصی
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیز دلم خوبین؟ بچه ها خوبن؟اره گاهی تنهایی بهترین درمان برای این درده والله....خداروشکر از دیشب بهترشدم خداروشکر همسرم خیلی درکم میکنه...عزیزم مرسی چشممممممممممم بووووووووووووووووووووووس
مامان الناز
6 بهمن 92 1:22
ايشالاه به همين زوديها دلت شاد بشه امييييييييييين
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی مامی جوووووووووووم انشالله عزیزمم خدا دل شماروهم شاد کنه و دختر ماهت الناز جوووووووووووووووون رو حفظش کنه بوووووووووووووووس
مامان ستاره
6 بهمن 92 1:27
الهی من فدای اون دل گرفتت بشم ... خرید هات مبارک باشه جیگر به سلامتی و دل خوش استفاده کنی عزیزم ...
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزدلمممممممممم خانمییییییییییییییییی خدانکنه خدا شمارو همیشه برای من نگه داره ...مرسی عزیز دلم خدادلتو همیشه شاد کنه و همیشه پیش وشوهرت خوش و خرم باشی عزیزدلم ابجی جوووووووون
فریبا
6 بهمن 92 8:10
سلااااااااااااام الناز جونم خوبی؟؟خسته نباشی مبارک خریدات این حال رو من هم گاهی وقت ها پیدا میکنم نمیدونم اسمش چیه ی جورایی خستگی دل تنگی یا هر چیزی حس خیلیییی خوبی نیست امیدمون به خدا همین که وب لاگ هست که بیاییم و خالی بشیم خیلیییی خوبه دوست دارم آبجی جون
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام جیگرررررررررررررررررررررررررررررررررم مرسی توخوبی ابجی جونم؟مرسی خانمی......اره عزیزم خیلی بده این حال ادمو از پا درمیاره عزیزم خیلی کلافه و بد بودم...شبا تا 10میشد همش میگفتم خوابم میاد بیچاره شوشو به خواسته هاش اهمیت نمیدادم خخخخخخخخخخداروشکر اما حالا خیلی بهترم عزیززززززززززززززززززززمامیدوارم هیچ وقت این مدلی غصه تو دلت نیاد ابجی جونم و همیشه دلت شادباشه بووووووووووس
باران
6 بهمن 92 10:14
سلام الناز جون به خودت سخت نگیر خانمی تا میتونی از زندگیت لذت ببر /بیخیالللللللللللللللللللللل خواهر
الــنـــازجوون
پاسخ
سلاممممممممم باران جونم خوبی خانمی؟اخ باران جوووووووووون دست رو دلم نذارخیلی سخت گذشت بهم....به شوشو هم گفتم که باعث و بانی این حال و روز من خانواده ی محترمته.....اونم قوبل داره خداروشکرپشتمو خالی نمیکنه....عزیزدلم باران جونم مرسی خدا انشالله دلتو شاد کنه و همیشه خنده رو لبات باشه خانمی
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 بهمن 92 12:24
ایشالاه که کسالت ازت دور بشه عزیزم و همیشه شاد باشی و سلامت
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی خانمی خدا دل شماروهم همیشه شاد کنه و خنده رو لبای خودتون و همسرتون و گل دختری و پسرماهتون باشه انشالله
مامان ماني جون
7 بهمن 92 11:27
خصوصي دارين
زهراخ
19 بهمن 92 15:16
الهی من فدای اون دل گرفتدبشم انشا..زودی خبرای خوشی میشنویم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
الــنـــازجوون
پاسخ
خدانکنه عزیزدلمممممممممممممممممممممممممممم الهی امین خدا دل شماروهم شادکنه