دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

دوست جونیم مامان شد

1392/9/14 17:59
289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدایا شکرت

امروز تو یاهو با فریبا جونم حرف میزدیم که گفت نیلوفرجونم مامان شده...وای خداجونم صدهزار مرتبه شکرت...به قول ابجیم وقتی میشنویم یکی مامان شده دلگرم میشیم

خانمی یه دنیا تبریک

انشالله روزی برسه همه ی دوستای منتظرم پست جدید بذارن و از مامان شدنشون بنویسن

الهـــــــــــــــــــــــی آمین

امروز این خبر خوش و اولین برف رو فال نیک میگیرم...بااینکه من از برف دلم میگیره...یکی دوبار بچه بودم خوردم زمین و اینکه حالاشوشوجونم دایما تو مسافرته خداخدا میکنه هیچوقت زمین لغزنده و لیز نباشه خدا همه ی بنده هاشو حفظ کنه و همه رو عاقبت به خیر کنه

خداجونم شکر بابت داداش عزیزم....همه چی درست شد و دیگه قرار نیست برن تهران و خدارو بابت این مسئله هزاران بار شکرمیکنم

باباایرج اینا چن وقت بود دنبال خونه میگشتن...حالا بعد از مدتها یه خوبشو پیدا کردن...خداجونم بازم شکرت

دیروز برای نهار که نمیشه گفت مایه وعده غذامیخوریم ساعت 6اینا نهارو شام رو یکجامیخوریم...منم کوکوسیب زمینی اماده کرده بودم....همسرم اومد و غذامون رو خوردیم وای من ده دقیقه بعد شام خوردن یک شکم دردی گرفتم بی سابقهچای نبات خوردم...اخر سر شوشو جونم یکم شکممو ماساژ داد و یکم بهتر شدم و خوابیدم

از دیشبم که برف میباره اما الان بند اومده و ما تصمیم داریم با شوشو پاشیم بریم خونه پدرشوهرخدا خیر کنه.....شاممون رو خوردیم و میرم اروم اروم حاضرشم تابریم....

دوست جونا دوستون دارم....انشالله دفعه ی بعد به همین زودی یکی دیگه از دوستای گلم خبر مادرشدنشو بنویسه..الهی امین....فعلا بابای مامان جونا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

فریبا
14 آذر 92 18:54
سلام الناز جونممم.خوبی............؟ایشالاه که تو هم زود زود مامان بشی....منم خوشحالم برای نیلو........................عزیزم ایشالاه همیشه سفر شوهرت به سلامت. خدا رو شکر به خاطر سجاد و خدا به خیر به خاطر خونه ی پدر شوشو مواظب خودت باش ایشالاه زود زود مامان بشی
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیز دلم فداتشم مرسی توخوبی؟الهی امین و همچین تو عزیزم....مرسی گلم..خداشوهرتورو هم برات نگه داره... اره واقعا صدهزار مرتبه شکر خدا خیرکنه خداکنه نیشم نزنن مرسی عزیزم فردا انشالله برات خیلی خوش بگذره و شادباشین بووووووووووووس
مامان الناز
14 آذر 92 20:54
الناز جونم ايشالاه نفر بعدي خودتي مطمئنم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام مرسی عزیزدلمممممممممممممممممممممممممممممممم مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 آذر 92 8:46
سلام عزیزم چقد خوب ایشالاه به سلامتی ایشالاه این بار خبر بارداری خوت عزیزم خدا را شکر برا دداش سجاد و بابا اینا که کاراشون جوره همیشه سلامت و شاد باشی عزیزم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام خوبین خانمی؟مرسی عزیزدلم ممنونم....وهمچین شما خانمی
نیلوفر جون
15 آذر 92 11:53
سلام عزیزم ممنونم اذت به خاطر محبتت که من داشتی ایشا.. زود نی نی شما هم میا زود زود
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام گلم....مرسی خانمی........شادباش و لذت ببر از زندگیت
فرزانه مامان علي اكبر
15 آذر 92 13:56
النازي جووووووووون انشالله اين ماه خبر مامان شدن خودتو بشنويم الهي اميييييييين انشالله علي اكبرم كه بدنيا اومدو يك ماهه شد ببينم خاله الناز نوشته كه مامان شده
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزدلم...خوبی خانمی؟مرسی گلم انشالله خدا از دهنت بشنوه...انشالله پسرنازتو زودی بغل میگیری خانمم
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 آذر 92 16:47
خصوصی عزیزم
مامان الینا،آنیتا
16 آذر 92 12:00
رمز خصوصی الناز جون
فریبا
16 آذر 92 15:43
قالب جدید مبارک
الــنـــازجوون
پاسخ
قربونت عزیزدلم
تارا
16 آذر 92 17:40
گاهی دلگرمی یک دوست معجزه ای میکند که گویی خداروی زمین کنارتوست.............. فدات عزیزم ممنون که اومدی
الــنـــازجوون
پاسخ
خیلی زیبابود....قربونت گلم
مامان ستاره
16 آذر 92 20:23
سلام عزیز دلم .. انشاالله که به زودی زود نفر بعدی خودتی که خبر مامان شدنت رو می زاری گلم ... بوسسسسسسسس
مامان حدیثه سادات
16 آذر 92 21:57
عزیــــــــــــــــزم انشاالله دفعه بعد خبر باردار شدن خودتو بدی و مارو خوشحال کنی.
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیز دلم خوبین دخترماهتونوببوسین بله باافتخار لینکتون میکنم بووووووس
مامان حدیثه سادات
16 آذر 92 21:58
شما لینک هستید منو لینک نمیکنی؟؟؟؟
مامان الناز
16 آذر 92 23:26
من اپم زودی بیا