دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

خــــــدایا قلبم شکست

1392/8/4 21:41
761 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان سلام

فداتشم همه کسم بابایی خیلی غصه نبودنت رو میخوره امروز کاملا حسش کردم..

رفتیم برای فردا شام خرید کردیم...درکل خوب بود و کلی گشتیم...اولش قصابی...بعدش چن قلم ظرف و خرت و پرت دیگه و آخرسرم رسیدیم سر خرید برای نی نی وحید که من نظرم لباس بود چون مادرشوهرم و جاریم قراره پتو اینابخرن من دوس دارم برای تولد بچه یا هرچی که مربوط به بچه ست وسایل و کادوهای بچگونه بخرم...

بگــــــــــــذریم...

یه سرهم خوشکل خریدیم که عکسشو میذارم ...

قبل خرید اونیکه میخواستیم رو نمیتونستیم پیداکنیم که یهو شوشو قیمت لباسای بچگونه رو دید و اینکه گیج شده بودیم بس که گشته بودیم شوشو برگشت

گفت :من دیگه بچه نمیخوام

میدونم از سر لجبازی با من و خدا این حرف و زد چون میدونه فعلا از بچه خبری نیس و خیلی انتظار کشیدیم این حرف رو زد اما خدایا من دلم شکست...بهم گفت مالیاقت نداشتیم خدا هم ولمون کرده و من هم دیگه بچه نمیخوام...همینو که شنیدم هنگ کردم...دستمو از دستش که خیلی گرم نگهم داشته بود کشیدم و دست کردم تو کاپشنم....یه جورایی داغون شدم...میدونم هیچوقت شوهر من همچین ادمی نبوده و نیست که کفر نعمت کنه و شکر خدا نکنه اما خداجون اونم دل داره من که هیچ...

راستی مامان جان یه بی بی چکم خریدم....بااینکه اصلا حس و امید ندارم اما  یه بی بی چک که این حرفارو نداره بزنیم ببینیم خواست خدا چیه

مامانا خداییش من لیاقت نی نی دار شدن ندارم؟اخه خیلی دلم نی نی میخواد چیکارکنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

fateme
4 آبان 92 22:23
وااااااااي بسكه عجولي اعصابموخوردكرديخويه ذره صبركنيدددددددد


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ باشه چشم دیگه تکرار نمیشه
مامان سارینا
4 آبان 92 22:33
سلام النازجون من برات دعامیکنم ناراحت شدم ولی شاید فعلا صلاح نیست ولی لایق بهترینهایی خوشحال میشم به ما سربزنید


سلام خانمی خوبین مرسی عزیزم خدا ازتون راضی باشه اره خداهرچی خبواد همون میشه انشالله ممنونم نازخانم
عاطفه
4 آبان 92 23:28
آخی ...
غصه نخور گلم هنوز قسمت نشده حکمتی هست


انشاالله
مامان آرتين
5 آبان 92 0:06
الناز جون عجله نكن.هنوزجووني.راستي چند ساله ازدواج كردي؟چند وقته اقدام به بارداري كردي؟خودت و شوهرت اهل اروميه اين؟همشهري نيستيم ها.همسايه ديوار به ديواريم.


سلام فداتشم.....عمرمیگذره خانمی....من سال تیرماه 90 عروسیم بود . الان 12-13ماهه که اقدام کردم برای نی نی بله من اصالاتا ارومیه ای هستم و شوشوم چالدرانی ولی انیجامتولدشد ابااجدادش اونجایی بودن...تبریزین؟؟؟؟؟؟؟؟
ﮐﻨﺠﺪ ﻣﺎﻣﺎﻥ
5 آبان 92 0:31
ﻋﺰﯾﺰ ﺩﻟﻢ ﻏﺼﻪ ﻧﺨﻮﺭ .ﺧﺪﺍ ﺑﺰﺭﮔﻪ .ﺧﺪﺍ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻫﺎﺭﻭ ﺑﺮﺍﺕ ﮐﻨﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﻓﺪﺍﺗﺒﺸﻢ


مرسی گلم...انشالله شادباش
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 آبان 92 7:59
عزیز دلم نا امیدی خیلی بده سعی کن به همسرت هم روحیه بدی ایشالاه به زودی همه چیز درست میشه عزیز دلم


اره والله بله حتما باید همین کاروبکنم البته همیشه شوشوبهم دلداریو امید میداد اما این بار از دهنش پرید و منو دلموشکست
فرزانه مامان علی اکبر
5 آبان 92 9:54
الناز جون انقدر ناراحت و کلافه نبااااااش فکر میکنی دیگران به راحتی باردار میشن و تو نمیشی درصد بارداری توی هر ماه فقط ‏25‏ درصده در ضمن بی تابی نکن که خدا جون در اوج ناباوری میخواد غافلگیرتون کنه و یه نینی سالم بهتون هدیه بده


سلام فرزانه جونم خوبی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟مواظب خودت و نی نی نازت باش گلم....والله زیاد بهش فکرنمیکنم مث سابق اما نمیشه که به کل فراموشش کرد ولی توکلم برخداست و ارزومیکنم زودتر نی نی مو بده خداجون اخه خیلی نیازدارم بهش
آیدا
5 آبان 92 11:17
ایشا ال.. خیلی زود خبرای خوب خوب میشنویم ازت گلم!! نگران نباش خدا خودش حواسش به هممون هست.


انشالله خانمییییییییییی
مامان ستاره
5 آبان 92 13:08
سلام خوبی دلم برات تنگیده ..


سلام عزیزم خوبییییییییییی فداتشم درچه حالیییییی
مامان زینب
5 آبان 92 16:11
سلام خواهش می کنم بیا پست آخرم را ببین .


سلام عزیزم چرا خواهش..........................حتما میام
فریبا
6 آبان 92 10:59
سلام الناز جون خدا بنده هاشو همه جوره امتحان میکنه و اون بنده هایی که بیشتر دوست داره رو بیشتر امتحان میکنه تا ببینه چه قدر در برابر مشکلات صبر دارن.منم مثل تو منتظرم.شاید شوهرت اینطوری گفته تا اگه این ماه هم نی نی ات نیومده باشه تو ناراحت نباشی.................به خدا توکل کن.من برات دعا میکنم.تو هم منو..................


سلام عزیز دلم بله حق دارین لابد ما جزو اون دسته ایم که خدابیشتردوستمون داره ومیخواد بیشتر از هرکسی یادش کنیم...قربون مصلحتش بشم من انشالله خدازودی صدای ماروهم میشنوه و اول شما یه نی نی میاری و دلت همیشه شادمیشه امیدوارم زودی این اتفاق بیفته خانم گل