دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

کمردرد

1392/7/29 15:36
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شبخوش دوست جونام خوبید؟تازه ازخونه بابااومدیم،صرفاجهت دیدن جومونگ رفتیم خونه بابامخنثی،چون ماهواره فعلامشکل داره،شوشوم خوابش برده من خوابم نبردگفتم باگوشیم بیام یه سربه وبلاگم بزنم امروزعصرنمیدونم چم شدهمش کمرم درد داره،مث دردای دوران قاعدگی،شایدچون وقتش نزدیکه براهمون گاهی میگم اگه حامله شده باشم چی میشه خدایا...عصری رفتیم سرى آخرویلای من روباگنج مظفرگرفتیم جدیداسرگرم اینامیشیم مازن وشوهرتنهاافسوسیکم گشتیم بعدبرگشتیم خونه بابایی برادیدن جومونگ که شوشوجون از دیدنش جانمونن...تونی نی سایت یه همشهری و هم محله پیداکردم که دوست خوبی میشیم براهم فرداساعت9باهاش قرار دارم میریم بره دکترزنان خانم دکترقریشی امامن فعلاقصدندارم برم دکتروقرص الکی بخورم،توکلم به خداست امیدوارم و مطمئن که به زودی نی نیم میاد یاعلی شب بخیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

فندوق من
28 مهر 92 13:39
سلام عزیزم منم دلم روشنه تو همین نزدیکیا خبر مادر شدنت به ما میدی


سلام فداتشم خوبی گلم؟مرسی انشاا..که همگی منتظراجواب بگیرن انشاا...
عاطفه
28 مهر 92 20:32
عزیزم به خودت برس الناز جون....
اگه درد قاعدگیه من همیشه گیاه کاکوتی رو میگیرم واسه دردم خیلی خوبه...آب رو آتیش ...
من همچین موقع ها انقدر درد داشتم شدیــــــــــــــــــــــــــــــــــــد تا پای غشم میرفتم..قرص که می خوردم میریخت به هم دوماه یبار سه ماه یبار...دکترم گفت دیگه هیچ قرصی نخور تاثیر مستقیم میذاره رو همین مسائل ..منم یه سر رفتم دکتر گیاهی اونم همین کاکوتی و بهم سفارش کرد خیلی خوبه....

سلام عزیزم مرسی عاطفه جونم...والا من هیچوقت هیچ دردی موقع پری حس نکردم....این بارم کمرم دردید همون یه روز بود تودلم یه چیزی قلقلکم داد نکنه باردارم اخه کمردردم از علایم حاملگیه...حالاببینیم چی میشه..مرسی عزیزم از راهنماییت
نفیسه
28 مهر 92 21:08
ایشاا.. عزیزم به زودی خبرای خوش بزاری


سلام...مرسی گلم انشالله...
پریسا مامان کیان
28 مهر 92 22:05
سلام الناز جون.ایمیلم رسید؟


سلام خانمی...خوبین؟بله ممنونم واقعا از راهنماییتون....عملی میکنم اگه خدابخواد
باران
29 مهر 92 9:28
سلام انشااله بارداری مهربونم بی بی بزار


باران جونم سلام خوبی عزیزم...چه خبر؟؟؟؟؟؟؟نه بابافکرنکنم...من بی بی رو وقتی میذارم که ازقتم گذشته ...فعلامنتظرم پری بیاد
فریبا
29 مهر 92 10:09
سلام عسیسم..ایشالاه به زودی نی نی ات مییاد.توکلمون به خدا................


سلام خانمی...انشالله...امیدواریم وبس
مامان ستاره
30 مهر 92 1:02
عزیزم انشاالله به زودی زود نی نی میاد تو بغلت.


سلام مرسی عزیز دلم .خوبی فداتشم...مرسی گلم انشالله
باران
30 مهر 92 11:43
انشااله که هستی گلم وپری رفت تا نه ماه دیگه با نی نی بیاد.نبودم مهم نیست دوباره


انشالله عزیزم خدابزرگه برای هممون برای شماهم انشالله
مامان فندوق
30 مهر 92 13:28
سلام کجایی خانوم بیا پیش ما


سلام فداتشم خوبی چشم حتما میام ولی مطلب جدید نذاشتی چرااااااااااا
باران
30 مهر 92 14:13
بیا گپ
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 مهر 92 14:36



سلام خانمی خوبیننننننننننننننننن
تامن بیام پای نت شمارفتی..... میام عصری وبتون رو میخونم الان عجله دارم
fateme
30 مهر 92 21:53
انشاا...ني ني زودترميادكه ديگه وقت جومونگ ديدنم نداشته باشيدواي اينقدزودنري دكتر.ازحالايي خوب نيست.يه جوري مثه مامان بزرگاحرف ميزنم:دي


اره والا خدا از دهنت بشنوه عزیزم...نه نمیرم بیخیال دکتر.....فداتشم خوبه که اینارو میدونی دیگه خانم بزرگ