دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

اول هفته....پرانرژی

1392/7/5 23:08
266 بازدید
اشتراک گذاری

شب همگی بخیر

عجب آدمیم مناون روزی که فکرکردیم مشکل در رفتگی دنبالچه دارم رفتیم پیش شکسته بند قبلش دوتا قرص ضدبارداری خوردم تا پ قطع بشه از بدبختی درست همزمان شده بود پ و درد بندهحالا باید دیروز عصر تموم میشدم و تابه الان هنوز لک بینی دارمو هنوز اقدامی برای نی نی نداشتیمفردا انشالله اگه عمری باقی باشه قراره یکم  به خونه صفا بدم وخلاصه اینکه میخوام برقی کار کنم و سه روزه نهایتا 4روزه کارامو تموم کنم و روحیه مو بسازمچقد حالم خوبه خـــــــــدایاامروز مثلا جمعه بود اما کلا خونه بودم...روزهایی که شوشو خسته ست همش بیرونیم اما امروز پامو بیرون نذاشتم فقط وقتی زلزله اومد چن دیقه واستادم دم در

فردا انشالله اگه بتونم دوتا اتاقا رو تمیز میکنم و پسفرداهم آشپزخونه بعد شب چون شوشو بانه سقزهستن میرم خونه بابایی و شب اونجا لالا میکنم و بعد صبحش با مامانی میایم خونه ما و پذیرایی رو یه دست میکشیموبعدش انشالله میرم باشگاه یا کلاس رقص اگه خدابخوادراستی الان یکم پیش با شوشو یه فیلمی گذاشتیم نگا کردیم...رژیم طلایی...خیلی شیرین بود خیلی وقت بود همچین فیلمی رو اونم با شوشوم ندیده بودم توصیه میکنم ببینید واقعا  گاهی لازمه ادم بیشتر به اونی که تو زندگیش داره رضایت بده و شکر کنه و کمتر گلایه بکنه..خدایا ما که راضی هستیم شکـــــــــــــرت خدای من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نفیسه
5 مهر 92 23:51
عزیزم موفق باشی در ضمن کلاس ورزش و رقص تخمدان ها رو فعال میکنه برای نی نی دار شدن خوبه.راستی یک فکری هم واسه این که گفتی از خارشوهر واینا بگیم بکن چون خیلی باحالا.


سلام عزیززززززززززززززززززم اره انشالله حتما تاهفته ی اینده اقدام میکنم اره گاهی لازمه ازشون بنویسم انگار
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 مهر 92 1:04
خدا را شکر خوشحالم که با نشاطی و پر انرژی عزیزم
عاطفه
6 مهر 92 13:18
خیلی عالی ..افرین....
منم شروع کردم ورزشو ایروبیک...خیلی روحیش بالاست....
من خونه تکونی دوست دارم..خیلی اما حالا که نمیشه همه چی نو و تازس ...انقدر دلم مییخواد یکم کثیف بشن که نمیشن...


حالت خوشه ها عاطفهههههههههههههههههه
منم بس که بیکار میمونم برای خودم کار تراشی میکنم و برمیدارم کارای اضافی میکنم
بشین کیفتو بکن عزیزم به موقعش انقد کار برات هست که نگووووووووووووووووووووووو
افرین منم کارام تموم بشه میرم باشگاه
عاطفه درس و کجا رسوندی؟الان خانه داری؟
عاطفه
6 مهر 92 17:35
من دیپلم دارم...ایشالا امسال نه سال بعد میخونم برا کنکور و دانشگاه....
ترجیح دادم وقتی ازدواج کردم ادامه تحصیل بدم....


افرین خوب میکنی موفق باشی عزیزم