دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بالاخره اومد...

1392/6/31 11:43
445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام روز همگی بخیر

اگه حالمو بپرسین باید بگم تو دوقدمی مرگمنیشخندوالا...نه میتونم مث آدمیزادبشینم نه دراز بکشم فقط میتونم به طرف سمت راستم بخوابم اونم چه خوابیدنی کلی درد میکشم خداییش

از چن وقت پیش من برای تولد همسرم برنامه داشتم و اما هیچی...همینکه دیروز عصر رسید رفتیم چن قلم خرت وپرت خریدیم ورفتیم دنبال مامانم تابیاد باهم دیگه شام آماده کنیم نمیشد که بعد شام بیان البته نمیومدن ولی گفتم بخاطر شوشوم تا امشب رو حس خوبی داشته باشه مامانیم اومد غذارو آماده کرد منم سالاد آماده کردم و بعدش به زور لباس پوشیدم و یه کوچولو ارایش کردم وای که چقد عذاب میکشیدم همسرم و بابایی اومدن یکم راجع به اینکه امروز کجا ببرنم تا خوب شم حرف زدیم بعدش ساعت 10:30اینا بودکه داداش سجاد و زن داداشم اومدن طبق معمول دیر اومدن...شام خوردیم و چایی و بعدشم کیک ...بابام اینا پیرهن برای تولد گرفته بدن من کمربند چرم و داداشم اینا روان نویس خیلی خوشکل...دستشون درد نکنه گاهی اینجور مناسبتها بهانه ای میشه تاآدما دور هم جمع بشن و کنارهم دلخوشی کنن...

اینم کیک همسری که من انتخابش کردم

همسرم عزیزم تنها عشقم برات از خدا تن و جسمی سالم وتندرست دلی پر ازعشق و وفاداری و ایمان به خدا وبی کینه میخوام امیدوارم سالهای سال کنارهم خوش وخرم زندگی کنیم البته با فرشته کوچولومون که زندگیمون شیرین تر میشه

هرچند این بارم دیگه نشد چون امروز صبح ...شروع شد البته با 10روز تاخیر ببینیم خدا برای ماه اینده چی میخواد برامون احتمالا برم دکتر همون خانم دکتر جلوند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سایدای من
31 شهریور 92 12:14
تولد همسرتون مبارک ایشالا سالیان سال کنار هم وبا وجود یه نی نی سالم جشن بگیرید میدونم خیلی سخته منتظر باشی ولی نشه


سلام مرسی عزیزم بله خیلی سخته
آجی عارفه
31 شهریور 92 12:24
آخی الناز جونم حتما یه دکتری چیزی برو خوب شی خو.....


ببینم فرداشایدبرم
مامان فافا
31 شهریور 92 14:50
تولد همسرتون مبارک
امیدوارم همیشه در کنار هم با تنی سالم خوش باشید


مرسی بوس گلم
nafise
31 شهریور 92 20:59
تولد همسر گرام مبارک
عزیزم دیگه از اسم مستعار خبری نیست آخه به بقیه گفتم



مرسی عزیزززززززززززززززززم
خوبه پس علنی شد نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خداروشکر مبارکتون باشه انشالله به سلامتی عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 مهر 92 9:42
تولد همسرتون مبارک ایشالاه به شادی و خوشبختی در کنار هم زندگی کنید


مرسی عزیزززززززززززززززززززززززززم