دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/6/11 23:40
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جــــــــــــــــــــــــــــونا

من اومدم

بعد یه مدت طولانی

فردا میام و یه عالمه حرف برا گفتن دارم

                                                         

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آجی عارفه
12 شهریور 92 10:08
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام اومدی....
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


سلاااااااااااااااااااااام عزیزززززززززززززززززززززززم اره فداتشم خوبی؟؟؟؟/داداش خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ببوسش عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
12 شهریور 92 14:21
سلام خوش اومدی عزیزم دلم برات تنگ شده بود


سلام مامانی خوبی خانمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/فداتشم منم دلم براتون تنگ شده بود دختر پسر گلت چطورن؟ازطرف من ببوسینشون