دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

خیلی زود

1392/5/24 16:00
749 بازدید
اشتراک گذاری

میــــــــــــــــــدونم خیلی زود میام و اومدنت رو وجودت رو اعلام میکنم و به قلم در میارم

و می نویسم...

                فرزنـــــــــــــــــــدم

                                       پــــــــــــــــــــــســــــــــــــــــرم

 

                                               

مطمئنم نفسم

ایمان دارم

فقط خدایا نذار سردبشم درسته دست خودمه و باید قوی باشم اما فقط تودلگرمم کن و نذارباز الناز سابق بشم من الانه خودمو دوست دارم و الناز سابق دیگه مرد

من منتظرتم نی نی نازم

پـــــــــــــــسرم (آتیلا،آیدین،آریا)بی صبرانه منتظرتیم من و بابایی

                                          جو پسر بودنت منو بدجوری گرفته عزیزمنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

آجی عارفه
24 مرداد 92 20:34
قربون گل پسر نازت بشم ....


فداتشم عزیزم خدانکنه خانمی بووووس
مامان خانومی
24 مرداد 92 21:00
سلام
ابجی نازم میدونی و میدونم
به همین زودیا میای اعلام وجود یه نینی تو دلی بکنی
چه اسمایی دلم غششش میره منم


سلام ابجی جون
خوبی
اره عزیزم مطمئنم
جدا اسماش قشنگن؟خودم دلم غش میره برای دختر بچه چون خودشو خوب لوس میکنه و شیرین
ولی پسرم خیلی خوبه خداهرچی بخواد همونه انشالله حالا بذار بیاد
هدیه
25 مرداد 92 13:57
سلام
مرسی که بهم سرزدی راستی چه اسمای نازی برای گل پسری انتخاب کردی انشالله زود زود می یاد دلم برات روشنه و تو دلم برات دعا می کنم عزیزم که زودی نی نی نازتو بغل کنی


سلام عزیزم
مرسی گلم
جدا قشنگن؟فداتشم
الهی امین تو دلت پاکه حتما هیمنطوره که میگی
مواظب خودت باش
عاطفه
25 مرداد 92 17:48
سلام الناز جان ...خوبی عزیزم؟
ببخشید یه مدتی نبودم.....دلم خیلی برات تنگ شده بود...
انشالله که نی نی جونی زود بیاد..


سلام عاطفه جون خوبی عزیزم؟مرسی منم خوبم
اره خبری نیس ازت هرچندمن خودمم دوروزه میام نت
وبلاگت چی شد پس باز نمیشه ها
الهی امین عزیزم
چی شد نامزدت چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟
عاطفه
25 مرداد 92 22:42
قربانت....بله وبم مشکل پیدا کرد واسه خودمم دیگه باز نشد باید برم یه سرور دیگه وب درست کنم البته اگه لازم شد.....
این مدت که نبودم درگیر همون مسائل بودم...فعلا هنوز تصمیم نهایی و نگرفتم...ترجیح دادم یه 2 هفته ازش بی خبر باشم تا یک تصمیم خوب بگیرم ...نامزدم که اسرار داره جدا نشیم ولی من باید تکلیفم و با دلم و عقلم روشن کنم....

باشه...
عجولانه تصمیم نگیر
نه لجبازی کن و ننه سعی کن حرف خودتو به کرسی بنشونی
سرموضوع کوچولو هم باعث جداییتون نشو ولی اگه مطمئنی که تفاهم ندارین و به جایی نمیرسید بهتر که تمومش کنین
اجازه ی دخالت به هیچ کس رو نده حتی احساساتت
مواظب خودت باش
مامان هدیه
26 مرداد 92 0:22
ایشالا که به زودی خبرای خوش بشنویم


سلام خانمی
خوبین
انشالله امیدوارم
مام نو
26 مرداد 92 13:35
وقتی یه مامان دلش اینقدر تنگه توشده گل پسر خوب نیست که این قدر ناز کنی زود بیا همه منتظرن


قــــــــــــــــــــــربون معرفتت عزیزمممممممممممممممممم موفق باشی
fateme
26 مرداد 92 13:50
واي النازجون خب دختربشه يه روزبيادايناروبخونه فك ميكنه تبعيض قائل شدي


فاطمه جون من که از خدامه دختر بشه
ولی همه دلیل پسر نوشتنمو براش گفتم
دخترباشه مامانش دیگه غصه ی بی خواهر بودنشو نمیخوره و دخترش میشه همه کسش پسر هم باشه میشه ناز مامانش هرچی خدابخواد
مامان امیررضا
26 مرداد 92 17:27
سلام الناز جون
خوشحالم که حالت روز به روز خوبتر میشه فدات شم

ایشالله به زودی خبر خوشی ازت میشنویم
و عکس نی نی نازتو تو وبلاگش میبینم.


مواظب خودت باش
سلام عزیزم خوبی؟پسرخوشکلت ببوس،فداتشم عزیزم انشاا...الهی شماهم هرحاجتی داری برسی:-*

فاطمه مامان وانیا
28 مرداد 92 0:06
ایشالا خدا به زودی یه نی نی سالم بهت بده


سلام خانمی
ممنونم عزیزم
موفق باشین
nafise
28 مرداد 92 0:50
سلام
من تازه وارد سایت شما شدممنم با شما همدردم اگه دوست داشتی به وب منهم سر بزن امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای روزهای سختهم باشیم


سلام عزیزززززززززززززززززززززززم خوبی گلم
وبت رو خوندم
غصه نخور خدا بزرگه
انشاللله مارو هم حاجت روامیکنه
اره باعثه افتخاره دوست خوبم
nafise
29 مرداد 92 0:14
مرسی عزیزم کاش یک روزی هم خونواده شما هم مااینجوری بشیم


نفیسه جان عزیزم مطمئن باش میشیم
اصلا خودتو نباز ماتسلیم خواست ومصلحت خداییم غیرازاینه؟صبورباش خدا خیلی مهربونه
nafise
30 مرداد 92 1:05
امیدوارمولی این انتظار لعنتی دیونم کرده


عزیزم من از توبدترم البته بگم بدتربودم جدیدا یکم اروم شدم بیخودی خودمو امیدوار کردم بقیه رو هم همیشه امید دادم ولی خوب وقتی حتما میاد چرا خودمو بکشم عجیب احساس تنهایی میکنم و دلم نی نی میخواد اما قرربون خدابشم اونیکه نمخیواد دوتا دوتا خدابهش میده اما شانس ما
راستی نفیسه جان عزیزم سن و ازکجایی؟ازخودت بگو
من النازم 24ساله ارومیه فوق دیپلم دوسالم تموم شده والان سه ساله که متاهلم بیشتر از یه ساله که منتظر فرشته ایم اما ناز داره
nafise
30 مرداد 92 22:36
من متولد68 لیسانس کشاورزی ومشهدی هستم 3 ساله خونه دارم از تیر پارسال نی نی میخای که اولی رو اذر حامله شدم که اینجوری شد از وقتی که اون رفته فکر میکنم فقط یکی دیگه میتونه حالم رو خوب کنه


سلام نفیسه جونم خوبی نمیدونم از شانس کدوممونه از بعد اشنایی مادوتا لپ تابم خراب شد وامذوز بعد یه مدت اومدم
فداتشم عزیزم هم سنیم کههههههههههههههههه
عزیززززززززززززززززززززم انشالله این بار یه نی نی ناه میاد تو زندگیت و تاابد پیشت میمونه الهی امیییییییین