دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

کاش بودی...

1392/5/10 13:59
488 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــلام عزیز مامان

خوشکلم در چه حالی؟

نفسم امروز مامانی خیلی کسله شاید از خواب زیاد باشه شب دیر خوابیدم صبح 11بیدارشدم قراربود با  خاله ژیلا بریم بیرون اماساعت 9 بیدارشدم و کنسلش کردم بعدش بازخوابیدمنیشخندنیشخند

یه جوری ام اصلا حوصله ندارم...

شاید قراره امروز فردا مریض شم بخاطراون باشه...

امروز که بابایی اومد باآقای شفیع پور تماس میگیره و میگه که ازوقت مامانی گذشته و اگه موافق باشن این بار میرم برای اون 5تاشیاف که قرار بود روز4دوره بعدی بهم بدن...

چقد لذت بخش بود اگه الان بغلم بودی یا لااقل تودلم...

همه مامانا میگن اون موقع سرت خیلی شلوغ میشه الان خیلی راحتی و از این حرفا...اما  همه مامانا طعم شیرین مادری رو چشیدن علیرغم سختی هایی که داره شیرینه و هیشکی ازش نمیگذره...

مامانی گاهی یه چی تودلم قلقلکم میده میگم شاید این ماه که مریض نشدم خدا تواین ماه عزیز دعاهارو مستجاب کرده...آخ اگه میشد چی می شد...

هرچند نمیشه میدونم...

 ولی به هرحال منتظرتیم مامان جان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان خانومی
10 مرداد 92 17:04
سلام
خوبی عزیزم
من میرم پیاده روی هر وقت اومدم با هم میحرفیم
فعلا بوسسسسسسسسسس


به سلامت عزیزم برو خوش بگذره بابابییی
آبجی عارفه
11 مرداد 92 0:26
نی نی میادش الناز جونم نا امید نباش خانم طلا.......



انشاالله
عاطفه
12 مرداد 92 14:31
اندکی صبر سحر نزدیک است


الهی امــــــــــــــــین ماکه ناامیدنیستیم