دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

شـــــــــــــب قــــــــــــــــــدر

1392/5/8 23:26
374 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان سلام

فدای وجودت بشم مامانی

عزیزم دیروز دومین شب قدر امسال بود متاسفانه شب اول قدر رو اصلا متوجه نشدم و جورنشد که باخدا رازو نیاز کنم

ولی دیشب بعد شام که خونه مامان بزرگم بودیم مامانی خودمو رسوندیم خونه همسایه سابقمون و رفتیم یه سر خونه داداش محمد عموی شما عزیزم پریسا و زن عموت داشتن میرفتن مسجد پریسا خیلی اصرار کرد گفت زن عمو اگه دوسم داری  بیا  با مابریم مسجد گفتم پریسا توخونه راحت ترم و نرفتم

اومدیم خونه من بودم و یه دل پر از آمال و آرزو و درد و حسرت و احساس گناه

واینم از سجاده نماز مامانی در شب قدر، 

که از خدا بخاطر همه گناههاش طلب بخشش کرده

برای همه سلامتی و عافیت

سبز شدن دامن همه دوستایی که منتظرن و خودم

و چن تا دعای کوچولو

     

                                           

صبح بعد اینکه یکم خونه رو مرتب کردم بعدظهر زن عمو پروین زنگ زد که بیا بریم امامزاده(عرب باغی)که من یه مدت بدجوری عادتم شده بود زمان کنکورم بود بغل امامزاده کتابخونه بود میرفتیم کتابخونه درس بخونیم کتاب برمیداشتیم میرفتیم تو حیاط امامزاده درس میخوندیم زیارتم میرفتیم....

بعد که به بابایی گفتم رفتیم مامان جونمم برداشتیم رفتیم امامزاده 

خیلی خوب بود شلوغ بود چن تا دسته ی عزاداری بودن همون لحظه ی اول نمیدونم چرا اشکم در  اومد...

بعد من و مامانی و زن عمو و ابجی زن عمو رفتیم داخل و کلی نماز و دعا کردیم عزیزم خیلی دلم برات تنگه 

امیدوارم خدا مصلحت بدونه و تورو زودی بفرسته برامون عزیزم بابایی هم خیلی دعا کرده بود برای اومدنت

یاخــــــــــدا

               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یاسمن و محمد پارسا
9 مرداد 92 1:43
ایشالاه به حق این روزهای عزیز نی نی جون به زودیمیاد پیشت عزیزم


انشالله
همسری هم خیلی دعا کرده امیدوارم دعاهامون مستجاب بشه انشالله
آبجی عارفه
9 مرداد 92 15:36
التماس دعا لناز جون..


محتاجیم به دعا عزیزم منم التماس دعا