دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

تموم شد...

1392/5/6 15:00
595 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــلام نی نی نـــــازم

فدای دست و پای کوچولوت بشم من که هنوز نیستی و من تصورت میکنم تو همه ی لحظه های زندگیم

مامان جان دیشب باباایرج اینامهمون داستن خاله کوچیکم  اینا بودن وای مامانی محمد کوچولو هم دیدیم خیلی نازشده بود نشد عکس بگیرم ازش باچشای باز میخوابه قربونش بشم منمامان و باباش دلشون ضعف میرفت براش

بابایی هم بدجوری نیگامیکرد نی نی رو عزیزم بیای بابایی دیگه انقد باحسرت نیگابه نی نی مردم نمیکنه

پست قبلی که برات مینوشتم اخر سر بابایی دید که دارم نی نی هارونیگامیکنم ناراحت شد بهم گفت الناز تاوقتی که انقد میای نی نی وبلاگ و استرس داری نی نی نمیادازمم دلخور شد و رفت تلویزیونش رو نیگا کرد

خوب مامانی چیکارکنم اینجا نیام شبم روز نمیشه        خلاصه عزیزم دیروز خیلی خسته شدم از 11صبح سرپابودیم و آشپزی میکردیم و خلاصه مشغول بودیم...

بعد افطار انقد اب و چای و نوشابه خوردم که خیلی کوچووووووولو  کم غذا خوردم...

مامان جان امروزم ماما عزیز زینب شب افطار دعوتمون کرده بابا4.30 میاد بعدش میریم خونه بابای باباجووووونت

عزیزم خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

fateme
6 مرداد 92 15:50
الي جون كمترحساسيت نشون بدي ني ني خودش زودترميادمن توكتاب رازخوندم.وووااااااااي كه ازاب ونوشابه وچاي نگوكه دلمم لك زده واسشون


سلام فاطمه جووون خوبی عزیزم اره کمتربهش فکرمیکنم
افرین اطلاعات...
اخ اره والله خیلی حال میده بعد افطاااار
خاله الهام
6 مرداد 92 17:56
الناز جونم ان شالله زود زود ني ني خوشكل خودتون بياد
وبياي اينجا كه عكس هاي ني ني خودتو بزاري و ما بيايم ببينيمش



ُسلام خاله جون خوبی عزیزم اشکال نداله فداتشم
انشالله عزیزم امیدوارم
مرسی
و شماهم علوسی کنی و خودتم از این کارا بکنی
اسماء ღ مامانه فسقل ღ
6 مرداد 92 18:17
افتخار اشنایی میدین؟


سلام خوب هستین اسماجان
بله...
وبلاگ زیبایی دارین
قلم ساده ولی زیبایی دارین
من النازم 23 ساله از ارومیه
دوساله که ازدواج کردم فروردین سال 90 عقد و تیرماه 90 عروسی کردم
یه سال هم هست که اقدام کردیم برای بچه...
وشما...
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 مرداد 92 19:06
الاهی عزیزم ایشالاه نی نی جون می اد به زودی


الهـــــــــــــــــــــــــــــــــی آمین
مامان خانومی
7 مرداد 92 13:17
سلام
ابجی نازم
چرا بهت زنگ زدم رد دادی
بی تربیت
بیدار بودی؟
چه خبرا ناناز؟
پری اومدو رفت؟
موست دارم


سلام ابجی چطوری
نه عزیزم ساعت کوک کرده بودم همون وقتا
توقبل اینکه ساعت کوکیم بزنگه زنگیدی یهو دیسکیندیم....
بعدش بهت اس دادم خوووووب
نه عزیزم هنوز پری خبر نیس
توچی