دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

نـــــــــــــــــــــــــازی

1392/5/4 20:56
223 بازدید
اشتراک گذاری

       الهـــــی من به فــــــدای پاهای کوچولووووش و پاپوش های نــــــــــازش

                     عـــــــــــــــــــــــــــزیـــــــــــــــــــــزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عاطفه
4 مرداد 92 22:07
ای جونم چقد نازه....منم عاشق دخملم....الهی....ای بابا قند تو دلم آب شد


بعـــــــــــــــــــــــــله پس چی دختر یه نعمتخ عزیزم
عاطفه
4 مرداد 92 22:20
الناز جون نمیدونم پرا وبم اینطوری شده....هرچی میخوام برم مدیریتش اصلا نمیشه..براشمام همچین اتفاقی افتاده؟؟؟


نه عزیزم برا من اتفاق نیفتاده
نمیدونم والله
یه بار روشن خاموش کن ببین حل میشه
fateme
4 مرداد 92 22:57
واااااااااي چقدنازهيه باريه دونه خريدم بعدش بادخترخاله متوجه شديم ازقبل استفاده شده



جـــــدی؟
fateme
5 مرداد 92 0:26
are motasefanne


asiiiiiiiiisam