دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1391/10/29 23:08
249 بازدید
اشتراک گذاری

ماماني  خيلي دلم ميخوادت  تورو خدا بيا...

فردا بي بي چك ميزنم اميدوارم چون يه حسايي دارم اگه برام ثابت شه كه خبرايي هست كلي كاردارم يه قولايي به خدا دادم بايد اول به اونا برسم بعد به زندگي خودم با بابايي بيشتربرسم و  خودمون رو برا اومدنت اماده كنيم...ماماني تورو خدا  اين بار هم نشه  نميدونم شايد كلا ديگه نااميد شم  درسته خيلي وقت نيس ولي خووووب چيكاركنم من و بابايي عاشقتيم   عاشق اينيم كه سه تايي بريم بيرون سه تايي از زندگي لذت ببريم  دوست داريم ماماني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پريا
29 دی 91 23:12
سلام دوست وخواهرخوبم.ايشالابزودي مامان بشي وباخبراي خوب ما رو خوشحال كنيدوستت دارم


سلام آجييييييييييي جونم خوبين؟مرسي عزيزم انشالله شما هم خوش و خرم باشين كنارخانواده سبزتون دوستتتتتتتون دارم
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
30 دی 91 0:45
سلام عزیز دلم خوبی انشاا...به زودی مامان میشی در کنار هم روز های خوبی رو خواهین داشت.


مــــــــــــــــــــــــــــــرسي خانمي مواظب ني ني هاي قشنگت باش بووووووووس


خانمی شما از کجا هستین؟بیمارستان تبریز متولد شدن دوقلوها درسته؟یه جا عکس زدین آتلیه ارومیه عکس گرفتیم؟ساکن کجا هستین؟elenaz.nana ایدی منه
مامان یه فسقِلی
1 بهمن 91 13:52
امیدوارم هر موقع خدا صلاح بدونه یه نی نی ناز بیاد تو زندگیتون ...


مرسی دوست گلم ممنونم
مامان سویل
1 بهمن 91 18:50



خانمي سويل خيلي نازه خدا حفظش كنه
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
1 بهمن 91 22:38
سلام انشالله به زودي مامان ميشي .اميدت به خداي مهربون باشه عزيزم.منم بعد از 8 سال مامان شدم


سلام
انشـــــــــــالله
واقعا؟خيلي جالبه انشالله كه سالهاي سال كنار هم زندگي خوب و خوشي داشته باشين...آمين
مامان کنجد
1 بهمن 91 23:31
سلام مامانی آینده،من و کنجد از حرم امام رضا برای شما دعا می کنیم تا هرچه زودتر این هدیه ی آسمانی رو در آغوش مهربانت بگیری


سلام خانمي جوووووونم مرسي عزيزم خيلي ماهي فداتشم...خدا انشالله هرچي تودلت پاكت داري بهت بده راستي اگه مايلي درخواست دوستي بزن من وبلاگتو نتونستم پيداكنم