دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/2/8 14:20
6,326 بازدید
اشتراک گذاری

سلــــــــــــــــام

اخ خداسوراخ سوراخ شــــــــــــــدم یه هفته نشده دوبار آزمایش خون دادم

رفتم دکتر به به چه خانم دکتر جذابی بودن(حوریه جلوند)خوش اخلاق و باشخصیت منم که کشته مرده ی همچین تیپایی هستم خلاصه رفتیم فرستادنم ازمایش چهارشنبه نتیجه رو میدن و میبرم پیش خانم دکتر بعدش برنامه شروع میشه و تعیین جنسیت ولی من فقط نی نی سالم از خدامیخوام آ قربونت بشه مامانی توبیا فقط سالم و ناز باش من دیگه غمی ندارم  اونجا بودم که به همسر گرامی smsدادم که آخرین فرصته بگو دختریا پسر برای تععین جنسیت دکتر ازم میپرسید قربونش برم جواب داد  دخــــــــــــــتـــــــــــر   ولی فعلا نپرسید بعدآزمایش یکی یکی مراحل طی میشن خداجونم دوست دارم و بازم شکرت میکنم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

غزاله
8 اردیبهشت 92 15:24
عزیزم انشالله هر چی هست خیره.دختر هم خیلی خوبه عسله نانازیه.به نظر من همه زوجا باید ی دختر داشته باشن.
ما منتظر خبرای خیلی خوب هستیم.

سلاااااام
انشالله
اره من عاشق دخملای توپولم وااااای
آمین ببینیم خداچی میخواد من امیدوارم و توکل میکنم به خدای خودم عزیزم شماهم مواظب خودتون باشین
مامام دوقلوها (حسین-حسام)
8 اردیبهشت 92 15:55
زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی.
موقع گل کردن عشق ورزیدنی. و در وقت پژمردن پرستیدنی ست!!
پیشاپیش روزت مبارک ای گل زیبای خلقت.
زن بودن کار مشکلی است
مجبوری: مانند یک بانو رفتار کنی
همانند یک مرد کار کنی
شبیه یک دختر جوان به نظر برسی!
و مثل یک خانم مسن فکر کنی!
ای بزرگ هنرمند زمان، خسته نباشی...
پیشاپیش روزت مبارک مامانی


وای عزیزززززززززززززم مریم جون خیلی زیبا بود مرسی
جدید بوووود مرسی
روزت مبارک عزیزم
دوقلوهات و ببوس
پويا كوچولو
8 اردیبهشت 92 16:40
سلام مامان چشم براه به سلامتي منتظر شنيدن خبرهاي تازه و خوب هستيم خدانگهدارتون باشه
مامان ایمان
8 اردیبهشت 92 18:21
خواهررررررررر انشالله که خیره امیدوارممممم که خودت هر چی دوست داری اون بشه (آمین)
به ماهم سر بزن


سلام
مرسی عزیزم
آمین از خدا فقط یه نی نی سالم و صالح میخوام و بس
حتماعزیزم چون آیمان از اون چهره هاست که واقع اخیلی به دلم نشست
بوس بوس از لپای توپولش
مامان سروش و سروین
8 اردیبهشت 92 23:39
آخی عززززززززززززززیزم. یه دخمل ناز . یا یه پسر خوردنییییی. و شاید هم هردوتاش ! دوقلو هرجنسیتی که داشته باشن عزیزن. چون فقط مال خودتن.


سلاااااااااااااااااااااام
خوبین نی نی هاخوبن؟
اره هرچی هستن فقفط مال خوددددددددددددم
تابیاد منومیکشن بس که ناز دارن
ولی به هرحال من منتظرمیمونم بوس خانمییییییییی
امير علي
9 اردیبهشت 92 0:33
سلام الناز جون هر چي خواست خدا باشه و بصلاح گلم


سلام خانم باشخصیت و محترم و نازو عزیزززززززززم
بله موافقم هرچی خدابخواد همون میشه فداتشم امیرعلی نازمو ببوووووووس
دوست
24 دی 92 2:08
سلام خانمی ایشالا که به سلامتی یه سوال داشتم خواستم بدونم شما از خانم دکتر خوریه جلوند راضی هستید و تخت نظر ایشون هستید؟آخه منم دنبال یه دکتر خوب ومطمئن تو ارومیه میگردم . خواستم نظر شما را که پیشش رفتید بدونم مرسی
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام گلم خوبین/همشهری هستیم عایا؟بله من ازشون راضیم اما چون گفتم امپول میدن منم دیگه نرفتم پیششون....ولی درکل دکترخوبی هستن