دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/2/7 23:56
262 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــلام ســــــــــــلام

چه شب بدی امشب شوشوجونم خونه نیست و ماموریته منم خونه باباییم هستم یه ماهی میشد که تنها نمونده بودم ولی امشب باز اومدم خونه بابایی تاتنهانباشم عزیزدلم بانه سقز رفته فرداعصری برمیگرده منم فرداصبح ساعت11وقت دکتردارم با دوستم(مهناز) میریم بعدبازمیام خونه باباییم بعدشوشوجونم میادو میریم خونه خودمون خداکنه خوابم ببره یه جورایی دلم میگیره اخه شبا تادستای گرمه همسرم رو حس نکنم خوابم نمیگیره خدایا خودت به خیر بگذرون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)