دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

یاشانس...

1392/5/28 0:20
517 بازدید
اشتراک گذاری

                   

 

 

 

مامانی جونم سلام فداتشم عسلم

امروز همش از تو میگفتم هم پیش مامانیم هم تو دل خودم یه جورایی داشتنت رو مث هرروز آرزو کردم                                                   

                                      

مامان جان بی نهایت دوستت دارم و هر لحظه به یادتم و فکر بودن و داشتنت راحتم نمیذاره

یکم پیش معصومه(دخترخاله بنده)تماس گرفت گفت که فردا با خانواده میان خونه ی ما امابعدش متوجه شد که مهدیه کلاس داره نتونستن بیان موند برای روزیکه هر دو وقتشون آزاد باشه...

مامانی دوست بابایی(عمورضا)صاحب یه نی نی پسر شده فکرکنم 21یا22 مرداد متولدشده خودشم پسره....خدا حفظش کنه  ولی جدیدا هرکی زایمان کرده بعدش شنیدم که بچه ش پســــــربوده

شاید مخ بابایی رو زدم پنجشنبه جمعه رفتیم خونه مامان بزرگ بابایی تو چالدران برای دیدن بچه ی دختر عموی باباییت که اونم یه ماه کمتره که متولد شده اسمشو گذاشتن علی اصغر

                                               

عزیزم انشالله یه روزی میاد که ازتو مینویسم از وجود ناز و عزیزت که خیلی منتظر اون  روزم ...                                        

عزیزم فرشته کوچولوم بیا توکه حرفت رد خور نداره پیش خداجون خودت ضمانت کن ضمانت کن بگو مامان بابات به خوبی ازت مواظبت میکنن

                                                    

 

 

 

مامانی دق میکنه از نبودت ها دوست دارم بیا

اما من به دوستام به خدام وبه خودم قول دادم قوی باشم و دیگه انقد غصه نخورم

پس به سلامتی همه تون

                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مهسا مامان صدرا جونی
28 مرداد 92 11:38
آفریــــــــــن ...... ایـــــــــــنــــــــــه


ســـــــــــــــــــلام
خوبی عزیزززززززززززززززززززززززززززم صدراجون چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
قربونت پس چی من خیلی قوووووووووووووووووووووووی ام بوس فداتشم
آجی عارفه
28 مرداد 92 17:49
بووووووووووووووووس واسه نی نی و مامان گلش..


بووووووس واسه ابجی عارفه ی مربووووووووووووووووون من و داداشیش
فرشته مامان محمدرضا
29 مرداد 92 4:41
سلا الناز جون خوبی؟ انشالله به همین زودی نی نی بیاد پیشت


سلام فرشته جونم خوبی عزیزم؟محمدرضای خوشگلم چطوره؟اخ الهی فداش بشم که انقد نـــــــــــــــازه
فداتشم عزیزم انشالله
امیدم به خداست
التماس دعا
عاطفه
29 مرداد 92 14:07
دلتنگی بد دردیه..میفهمم الناز جون.....


اره عزیزم .....
مامان خانومی
30 مرداد 92 8:22
دلتنگی که پایان داره ...
من و تو منتظریم یه نور بیاد تو زندگیمون
ولی من ایمان دارم دلت روشن میشه از نور چشمیت
جیگر ابجی کجایی پس


عزیزم میاد انشالله
الهی امین عزیزم هرچی خدا بخواد همون میشه
فداتشم
یکم سرم شلوغ بود فدات چه خبرا چیکارا میکنی
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 مرداد 92 15:20
ایشالاه به زودی با خبرهای خوش عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 مرداد 92 15:20
عزیزم خصوصی
مامان هدیه
30 مرداد 92 17:53
آفرین هر چی قوی باشی بهتر نتیجه میگیری
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 شهریور 92 14:08
عزیزم نیستید نمی نویسید از حالتون برام ون بگید
آجی عارفه
2 شهریور 92 12:31
کجایی الناز جون..


ابجی عارفه جونم سلاااااااااااااااااااااام من اومدم عزیزززززززززززززززم
مامان خانومی
3 شهریور 92 12:37
قربون دلت بشم کجایی پس؟
پری اومد؟


سلام عزیزمممممم
من اومدمممممممممممممممممممممممممممممممممم
نه فداتشم یکی دوروز دیگه وقتشه ولی میدونم که میاد
غزاله
3 شهریور 92 21:12
سلام عزیزززززززززززززززززززززززززززم من اومدم خوبی خوش میگذره؟
ایشالا به زودی خبر نی نی تو راهی خودتو به ما میدی.به روزهای اینده خوشبین باش دوستم.


سلام عزیزممممممممممممممممم خوبی غزاله جونم
چه عجب عزیززززززززززززم
خوشحالم که اومدی
منم بعد یه مدت اومدم
عطی
4 شهریور 92 0:34
سلام عزیزم انشالله با توکل به خدا نی نی خوشکلت زودی میاد.
خیلی خوبه آدم بتونه آرامششو حفظ کنه و قوی باشه خوشحالم که تو اینگونه هستی.
برات دعا میکنم عزیزم.
خواستی به منم سر بزن منم یه مامان منتظرم.


سلام خانمی انشالله عزیزم
عزیزززززززززززززززم امیدوارم باش
من بعد یه مدت که برای خودم خیلی طولانی بود برگشتم و پرم از انرژی توام امید داشته باش و بیشتر بیا به دیدنم قربانت
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 شهریور 92 10:12
عزیزمکجای خبری ازت نیست دلمون واست تنگ شده