دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

یه روز پر استرس دیگه

1394/9/8 23:10
1,104 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانای گل

دوستای نازم و فرشته های خوشکل

امروز هشتم آذر 94 گوشای خوشکل دخترم رو هم سوراخ کردیم...خیلی سخت بود ولی گذشت و الان دخترم تو خوابه نازه شکرخدا ولی وقتی سوراخ میکردن جیغای بنفش زد اساسی دلم خون شد....خداروشکر برای داشتن دخترو پسرم ولی خب هم ختنه رو تجربه کردیم هم گوش سوراخ کردن رو خخخخخ ایشالا سرهمه ی منتظرابیاد...دیروزم ایدین رو بردیم دکتر که هم دکتر معاینه اش کنه براری بیقراری های شبونه اش و هم برنامه غذایی که بدونیم از کی باید کمکی شروع کنیم....قربونش بشم تومطب یه اروقی زد بعد شیرخوردنش که نمدونستم بخندم یا خجالت بکشم خخخخخ...رفتم داخل اتاق دکتر.... دکتر خواست لباس پسرم رو بزنه بالا ایدین همش خندید و دکتر چقد ایدین رو دوسش داشت...همش باهاش حرف زد لوسش کرد...شکرخدا وزنشم عالیه...

چن وقته بدجور افتادم تو دور رژیم....و چن کیلو پررنگ کم کردم ایشالا بعدا نتیجه رو که باعث افتخارم و خوشحالیمه اعلام میکنم....

از کارای بچه ها بگم....ایدین رو که تا میذاری زمین هی میخواد برگرده تانصف میره بازدوباره برمیگرده سرجاش یعنی کامل نمیتونه فعلا....سلنازم همینطور....سلناز بغلم که هست همش صدا درمیاره و باصدای بلند میخنده کلی کیف میکنه....ایدین وقتی حوصله نداشته باشه و سرحال نباشه پاهاشو کاملا میکشه و صاف نگه میداره یه جورایی لج میکنه..خواب بچه ها سبک شده روزا تا میخوابونیم میذاریم سرجاشون یهویی جیغشون درمیاد و داد و بیداد....شباسلناز راخت میخوابه ایدین اذیت بود ولی با د ارویی که دکتر ابراهیم پور داده دوشبه راحت میخوابه...شکرخدااااا....

فعلا برم تابعد ایشالا

چن تا عکس مهمونتون میکنم

94/9/8ساعت19:15گوشای نازز گل دخترم مطب دکتر منصور پاکرو

       

ایدین 94.9.8قبل ظهر بعد دوساعت لجبازی خوابیدن

 

 

چن شب پیش بردیا جونم نفس عمه شام مهمون عمه اش بود واینم یه عکس از سه قلوهای من

شب همگی شیک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

رومینا
9 آذر 94 10:06
مبارک باشه عزیزم سلناز خوشگلم قربونت بشم . ایدین نانازم خاله عاشقته الهی عکس سه قلوها خیلی خوشگله . بردیا ماشالله جیگررررررر شده
الــنـــازجوون
پاسخ
خدانکنه رومینای عزیزم فداتشم خدا پسرگلت رو حفظ کنه خانمی
مژگان
9 آذر 94 14:08
اییی جااااان. خاله مژگان قربونشون بره جیگر طلاها روخدانکنه خاله مزگان جونم...مامنتظرخبرای خوبیماااااااا
مژگان
10 آذر 94 8:02
ان شاالله تو و نی نی گلی هات هم برای ما دعا کنیداااااا جیگر طلاها رو از طرف من ببووووووس
هدیه
10 آذر 94 16:56
ای جان چقدر ناز شدن خدا حفظشون کنه
fateme
11 آذر 94 22:35
آخي عزيزم چه ماه شدن هردوشونچه فرشته هاي نازي خداواسه مامان وباباشون نگهشون داره اين گلارو النازجونم خيلي خوشحالم كه به اون چيزي كه دلت ميخواست رسيديايشالاهميشه سالم وشادباشيد دنياتون پرازارامش
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی فاطمه جون شمالطف داری دوستم ایشال شماهم به اونچه که تودلته برسی