دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

این روزهای من و دوقلوها

1394/8/12 13:56
1,337 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

چن خطی بنویسم و برم الانه که یکی از وروجکا صداشون دربیاد خداروشکر مث همیشه که ساعت 13 اینا میخوابن خوابیدن  و قعلا خونمون خلوته....

روزا مث برق و باد میگذره ..... سختی ها کمتر شده ولی همچنان مامانم کنارمه...اگه کمک نداشتم قطعا سکته کرده بودم تاحالا با دوتا نی نی که واقعا تحمل گریه ی دوتا نی نی یکجا فوق العاده زجر اوره...

اواخر ماه چهارم هستیم...ایشالا داریم میریم توپنج ماه و شکرخدا که بچه ها هیچ مشکلی ندارن اوضاع هم الحمدالله بدک نیس...جدیدا هرصدایی که من درمیارم رو بچه ها تقلید میکنن..قغغغغغغغ میگن و میخندن و سلناز که همش اواز میخونه قربونش بشم...ایدینمم که خوش خندست اساسی....خدا نصیب همه ی منتظرا بکنه الهی.یه چن روز دیگه بچه هارو میبریم پیش دکترشون که برنامه غذایی و هرچی که لازمه رو بهمون بده و بگه که از کی شروع کنیم کمکی بدیم به بچه ها ....شیرخشک که دیگه انقد خوردن نداره طفلک بچه ها اذیت میشن....

19 آبان وقت  واکسن چهارماهگیشونه...البته 16 آبان  میرن تو5ماه ولی خب از بهداشت گفتن چن روز دیرتر بریم...خدا رحم کنه بهمون و زیاد درد نکشن طفل معصوم ها گناه دارن....بردیا نی نی داداشمم ماشالله هزار ماشالله اقاشده و ارشد نوه هاست الهی فدای سه تاشون بشم من که اسماشون شده سه قلوها

بردیاامروز رفت تو پنج ماه عمه جووووووووووووووووووووون مبارکت باشه الهی من فدات بشم...

ایشالا بعدا بتونم بیام بهتر بنویسم الان واقعا عجله ای نوشتم.....روی ماه تک تکتون رو میبوسم و خودتون و نی نی هاتون رو به خدای مهربون میسپارم

پسندها (5)

نظرات (2)

مژگان
12 آبان 94 15:10
سه قلوها!!! چه جالب! خدا بهتون ببخشه
الــنـــازجوون
پاسخ
fadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat abjiiiiiiiiiiiiiiiii
★ مـامے چـهارقـلوها ★
15 آبان 94 9:42
سلام مامانی نینی هات خیلی نازن اشنالله همیشه سلامتی باشن . مامانی من به تازگی متوجه شدم که چهارقلو باردارم ، خیلی استرس دارم و به کمک مامانایی که دو یا چندقلو دارن خیلی نیاز دارم . خیلی ممنون میشم اگه هراز گاهی به وبم سربزنید و از تجربه های این دوران واسم بگید تا یکم استرسام کمتر بشه . به دنیال وبی که چهارقلو داشته باشه هرچقدر میگردم نیست به امید اینکه با کمک شماها بتونم بچه هامو سلامت به دنیا بیام . لینکتون کردم عزیزم اگه مایل بودین منو لینک کنید