دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

سه ماهگیتون مبــــــــــــــــــــارک

1394/7/16 14:01
831 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام وســـــــــــــــــــــــــــــلام

احوال دوستای مهربونم؟انشالله که خوب هستید وزیر سایه پروردگار مهربون و کنار خانواده های سبزتون زندگی شیرینی دارید روی ماه همتون رو میبوسم...

امروز ماه تموم شد...سه ماهی که سخت بود ولی شیرین و جدیدا داره شیرینترم میشه چون سلناز و ایدین نازم میبینن و لبخندمیزنن صداهای قشنگ درمیارن همه چی رو بادقت تمام تماشا میکنن....سخت بود چون وقتی جفتشون بیدار وبدن هردوشون بعل میخواستن هیچی از بازی کردن نمیدونستن وقتی بیدار بودن گریه میکردن ونمیشد یه نفری به جفتشون رسیدگی کرد خدا همه ی مامان باباهارو برای فرزنداشون نگه داره و سایهشون همیشه بالای سرمون این مدت مامان بابای من فوق العاده کمکم کردن بیشترازمن مراقب بچه ها بودن...دندون دردی که بعد زایمان اومده بود سراغم امونم نمیداد و این وسط همش مامان و بابام اصرار داشتن من بموقع بخوابم و  استراحت کنم و خودشو مراقب بچه ها باشن....سخت یااسون گذشت این وسط یه مشکل خیلییییییییییییییی بزرگی هم بود یه جورایی مالی که مربوط به پدرم و البته ما میشد که واقعا اذیت شدیم خیلی سخت بود اما خداروشکر همه چی داره به روال عادیش برمیگرده....

خوشکلای مامان چن روزه خیلی خوب شدن توعالم خودشون حرف میزنن قغغغغغغغغغ میکنن و میخندن حال سلنازم شکرخدا خیلی خوبه قبلا همش بغل میخواست و یه لحظه زمین میذاشتیش همش گریه میکرد اما حال خودش بازی میکنه و شکرخدا میکنم براری حال خوبش اما چن روزه ایدینم بیقراره روزا حالش خوبه ولی شب که میشه ساعت 8-9 گریه هاش شروع میشه و شب خوابیدنشم زیاد خوب نیست ساعت 12.1 بامداد میخوابه و ساعت 5 اینا بیدارمیشه ودیگه بیقراره....نیمدونم چشه....مادر که میشی با گریه ی بچه هات گریه ات میگیره و وقتی میخنده دنیا مال تو میشه اینو باهمه ی وجودم درک کردم...الحمدالله ..شکر برای وضعیتی که الان دارم ....

ازته دل برای دوستای گلم که منتظر فرشته هاشونن دعامیکنم خیلی زود قسمتشون بشه و فرشته هاشون رو بغل بگیرن...

برای سلامتی فرشته های منم دعا کنید

چن تا عکس برای سه ماهگیتون نفسای مامان

 

و اما عروسکم سلنازم

پسندها (10)

نظرات (11)

نیلوفر جون
16 مهر 94 22:12
وای چقدر جیگرن این دوتا ماشا..
همراه رایانه
16 مهر 94 23:22
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR
مژگان
18 مهر 94 9:30
اییییی جاااااااااان. هزار هزار ماشالله ... خدا بهتون ببخشه الناز جان. داشتم به این فکر میکردم که من چند ماه قبل از بارداریت خواننده وبت شم و الان نی نی ها ماشاالله دارن بزگ میشن! خیلی جالبه که دختر طلات کپی خودته و پسر طلا کپی باباییش! از طرف من هر دوتاشون رو یه بوووووس آبداااااار بکن! از اون بوسها که وقتی میچسبه به لپ کنده نمیشه از بس شیرینه
الــنـــازجوون
پاسخ
عزیزززززززززززززززززززززم مرسی قربونت بشم...ایشالا دوقلوهای شما عزیزدلم................اره دیگه روزا همینطور مث برق و باد میان و میرن و ماهم که پیر میشیم....چشم خاله جون حتما ماچشون میکنم.شماهم مواظب خودت و همسری مهربونت باش
مامان فاطمه حانیه
18 مهر 94 16:43
ماشالله هزار ماشالله عروسکای نازی مواظب خودت و نی نی های نازمون باش
الــنـــازجوون
پاسخ
قربونت بشم خانمی خدا فرشته های شماروهم حفظ کنه گلم
مرجان
19 مهر 94 16:16
خداااااااااا من عاشق لبخند آیدین شدم ! خیلی با نمک بود
الــنـــازجوون
پاسخ
قربونت بشم مرجان جوووووووووووووووووووونم
کیان
22 مهر 94 9:20
خاله یعنی واقعا خدا قوت مامان بابای من که تو بزرگ کردن من یکی موندن. آفرین به شما که با دوتا نی نی شیطون بلا کنار میای. باز هم میگم خدا قوت
الــنـــازجوون
پاسخ
قربونت بشم عزیزم
مامان آسیه
22 مهر 94 19:11
مبارککککککککککککککککککککک
خواهری
23 مهر 94 22:38
الناز جون چقدر خوشگلن ...ماشاالله ،..وروجک های ناز
الــنـــازجوون
پاسخ
فداتشم خواهریییییییییی
خواهری
23 مهر 94 22:45
چقدر ناز و با نمک هستن الناز جون ...ماشاالله دوتا گل ناز ... واقعا سخته ...ما تو نازنین زینب که یکی هست موندیم والا خدا یارت
الــنـــازجوون
پاسخ
شما چشات ناز میبینه عزیزدللللللللللللللم فداتشم خدا زینب خوشکل رو براتون نگه داره عزیزم..... اره واقعا خیلی سخته واقعا گاهی خیلی کم میارم .....
کیان
28 مهر 94 10:33
خاله مطلب جدید نگذارشتی من بخونم. سوات دارما
الــنـــازجوون
پاسخ
خ خاله جون وقت نمیکنم که وقت کم میارم ایشالا به زودی...
بابا و مامان
1 آبان 94 21:19
فدای هر دو تایتتون
الــنـــازجوون
پاسخ
خدانکنهههه