دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

نفسای من دو ماهگیتون مبارک

1394/6/16 21:48
1,130 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگیتون مبارک عسلای مامان

عاشقتونم عزیزای من...یه دنیا خستگی دارم ولی تحمل میکنم بخاطر عسلای زندگیم...مامانم هنوز پیشمونه بدون مامانم نمیتونستم تااینجا برسم...خداروشکر بخاطر اینهمه نعمت و محبت..ایشالا همیشه باشید و کنارهم خوش و خرم زندگیمون رو بکنیم...

بریم برای چن تا عکس که برای امروزتونه و چون وقت نمیکنم بقیه رو بذارم همینا کافیه

 

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (9)

مژگان
17 شهریور 94 9:11
ای جاااان. نااااازی! ماشاالله. دو ماهگی جیگر طلاها مباااارک
همراه رایانه
17 شهریور 94 13:23
همراه رایانه مرکز رفع مشکلات کامپیوتری پاسخگویی شبانه روزی به مشکلات رایانه,اینترنت و موبایل دارای کارشناسان مجرب شماره تماس با تلفن ثابت سراسر کشور : 9099070345 برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید. www.poshtyban.ir
مامان آینده
18 شهریور 94 10:44
سلاااااااااااااااااااااام گلم همش با موبایل به وبت سر میزدم و نمیشد که پیام بزارم خدا بهت ببخشه خیلی ناز نازی هستنااااااااااااااااااااا هوارتا ماچ
ی فرشته کوشولو...
18 شهریور 94 17:57
سلام خاهری خوبید ان شالله من با اجازتون وبلاگتونو دیدم الهی خاله(خودم ها)قربونشون بشه اجی میشه پیشونیشونو جای من ببوسید ان شالله زیر سایه شما و پدرشون بزرگ بشن و یه روزی تو همین وبلاگ خبر قبولیشون رو تو یه دانشگاه خوب بدی خاهری اجی مراقب وروجکا باشه اونا فرشته های خدان اجیم الحمدورالله که خدا اینقده شما و برادری رو دوست داشته که بهتون 2 تا از فرشته هاشو داره بهتون خاهریه من واسشون اسپند دود کن حتما الهی خاله دورشون بگردم اجی ان شالله خدا نگهشون داره واستون خاهری میسپارمتون به خدا خاهریم اجی پیشونیشونو بوس به جای من حتما هم اسپندشون دود کن درپناه خدا التماس دعا
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزززززززززززززززززززززم خوبید؟مرسی گلم....شمالطف دارید خدا عزیزانتون رو براتون حفظ کنه عزیزدلم.....خدا حاجت دلتون رو بده و به مادربزرگتون شفابده انشالله
عارفه
21 شهریور 94 15:34
الهییی فداشون بششششم من .. سلامک خواهری خداقووتت بده
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام خواهرجووووون خوبی؟فداتشم مرسیییییی
مامانی
22 شهریور 94 8:57
ای جاااااااانم خدا حفظشون کنه
آجی
26 شهریور 94 17:22
جانم به سلامتی چقدر ماه شدن
مژگان
30 شهریور 94 7:36
تولد بابایی دو قلوها مبارک. ان شاالله 120 سال سایه ش بالای سر خودت و دوقلوهای نازنین باشه.
الــنـــازجوون
پاسخ
مر سی مژگان عزیزم ایشالا همیشه دلت شاد و لبت خندون عزیزم
کیان
4 مهر 94 15:23
به به چه ناز خوابیدن