دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

این روزای ما

1394/4/14 14:14
514 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

مامانای گل و نی نی های ناز

امیدوارم خوب باشید و منم دعا کنید این چن هفته هم خوب و خوش بگذره....

چن روز بود هوای ارومیه افتضاح گرم بود...اصلا هوا جریان نداشت و منم دست و پاهام خارش شروعکرده بودن رفتم دکتر شربت دادن و هرشب یه قاشق میخورم و بخاطر غفونتم سفالکسین میخورم....از دیشب یه مقدار هوا بهتر شده و منم حالم بهتره...زنـــــــــــدگیه دیکه

جمعه صبح همسری گفت پاشو دوش بگیریم بریم بیمارستان دیدم اصلا نا ندارم برم بیرون گرمابهم بخوره از هوش میرم.....ساعت شش رفتیم یه ماشین شارژی بریا بردیای قشنگمون خریدیم ورفیتم بیمارستان وای نی نی چقد عوض شده بود صورتتش کلا پفش رفته بود  وشده بود یه نی نی دیگه...نتونستم بوسش کنم چون تو گهواره بیمارستان بود نتونستم خم بشم اما محو تماشاش بودم....

بعد ماامنم طفلک که روزه بود از صبح بیمارستان بود برداشتیم اومدیم خونشون گذاشتیمش و مااومدیم از خونه دارو وانسولین منوبرداشتیم و رفتیم خونه مادرشوهری به پشنهاد من....دیروز حالم خوب نبود و صبحونه خوردم و تا ساعت 18 بکوب خوابیدم تا همسری اومد دید نه نهار خوردم نه چیزی برای خوردن هست رفت غذا خرید و اومد باهم خوردیم یه دستی به سرو روی خونه کشیدیمو دوش گرفتیم.....امروز ولی شکرخدا حالم خوبه.....نی نی هامم که بعد از ظهر به بعد شروع میکنن به مشت و لگد زدن قربونشون برم....

انشالله یه هفته موند که هشت ماه تموم بشه...خدایا به این ماه بزرگ و قشنگت دامن همه ی منتظرارو سبزکن و نذار دلشون بکشه.....شبهای قدر رو پیش رو داریم ...یادمه پارسال از ته دل از خدا خواستم سفارش میکنم از ته دل از خدا بخواید بهتون میده مطمین باشید...

میبوسمتون....

پسندها (6)

نظرات (17)

مليحه
14 تیر 94 14:25
سلام، من قبلاً هم اتفاقي وبلاگ شما رو ديده بودم، خيلي مختصر مفيد سعي كردم مطالب رو بخونم، واقعاً قدر اين روزها رو بدونيد، با تمام سختي هاش خيلي خيلي شيرين هستند و با به دنيا اومدن اون دو تا فرشته شيرين تر هم مي شه از وبلاگتون يه آرامش خاصي مي گيرم انگار كه خيلي وقته شما رو مي شناسم، نمي دونم شايد به خاطر اينه كه من هم مثل شما خيلي انتظار كشيدم تا خدا قابل دونست و دامن من را هم سبز كرد ولي هر چي هست خوشحالم كه به مراد دلت رسيدي، انشاءاالله دو تا فرشته ناز و خوشگلت صحيح و سالم مي يان توي بغلت
همراه رایانه
15 تیر 94 10:45
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات کامپیوتری و اینترنتی تلفن تماس :9099070345 ادرس سایت: www.poshtyban.ir
مرجان
15 تیر 94 17:03
ایشالله خیلی زود نی نی های نازتو بغل میگیری
مژگان
16 تیر 94 10:11
الناز جان برای ما هم دعا کن با این دل پاکت
رومینا
16 تیر 94 12:11
النازی زودی بیا بگو حالت خوبه ؟ نگرانت شدم شنیدم زایمان کردی
عارفه
16 تیر 94 15:58
سلام ... منم ته دل از خدا میخوام کههههه.. .. منم یروز مامان میشم البته اول باید بابارا بدست بیارم تا بعد...پ ا
بابا و مامان
17 تیر 94 8:45
سلام عزیزم ایشالاه این روزها هم به سلامتی می گذره
مامان مرسانا
22 تیر 94 12:45
الناز جون زودتر بیا عکس دوقلوها رو بزار برامون
مژگان
23 تیر 94 10:25
سلام الناز جان خوبی؟ کم پیدایی؟! نکنه نی نی ها عجله کردن و زودتر به دنیا اومدن؟!؟!؟! دلمون برات تنگ شده. بیا یه خبری از خودت بده
بابا و مامان
23 تیر 94 11:10
سلام عزیزای دلم تولدتون مبارک ایشالاه سالم سلامت باشید زیر سایه پدر و مامان مهربونتون
بابا و مامان
23 تیر 94 11:11
الناز جون ببخشید دلم طاقت نیورد ننویسم و تولد نگیرم
·٠•●♥ مامانیه جوجو ♥●•٠·˙
25 تیر 94 18:36
سلااااااااااااام اجی الناز خوبی ؟؟ جوجوها خوبن ؟؟؟ فداشون بشم دیگه چیزی نمونده به زمینی شدنشون اجی اون وبو پاک کردم آدرس جدید همینه با این ادرس لینکم کن بووووووووووس رمزو خصوصی میفرستم
مامانی
30 تیر 94 22:00
به سلامتی عزیزم
مژگان
30 تیر 94 22:58
وااااااای! النااااااااز جووووووووون نی نی ها به دنیا اومدن؟!؟!؟!؟؟!! خدایااااااااا چه یهویی!؟!؟!؟!؟ هزار هزار بار بهتون تبریک میگم! از وبلاگ دوستمون که با نامه "بابا و مامان" نظر گذاشته متوجه شدم! قدم نو رسیده ها مبااااااارک! خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم. دقیقا مثل اون روزی که خبر بارداریتو گذاشتی و فوق العاده ذوق زده شده بودم! اگه برات امکان دارن عکس فرشته های نازت و بذار و خودتم بیا تعریف کن برامون که سخت مشتاق شنیدن هستیم!
سولماز
31 تیر 94 0:06
سلام قدم نو رسید هها مبارک امید دارم حداوند خودش مواظبشون باشه من هم سه قلو دارم سر بزنید خوش حال می شم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام دوست عزییییییییییزممنونم خانمی......انشالله خدا حافظ همه ی نی نی ها و مامان بابا ها باشهوای سه قلووووووووووووو فوق العادست......سه قلوهاتون خیلی نازززززززززززززززززززززن بی نظیرن ماشالله خیلی خوشکلن خدا از هرچی چشم بده به دور نگهشون داره میبوسمشون یه وقت خوب میام همشو میخونم االن گذرا تصاویر رو دیدم...خانمی خواستید خصوصی شماره بدیم در ارتباط باشیم دوس دارم از تجربیاتتون بدونم
مژگان
31 تیر 94 0:35
راستی الناز جان برات خصوصی پیغام گداشته بودم نمیدونم دیدی یا نه؟
مامان سویل و آراز
10 مرداد 94 15:01
عزیزم چشمتون روشن همه این اذیتها به داشتن دو تا عروسک می ارزه خدا حفظشون کنه بعد مدتها اومدم به دوستام سر بزنم از دیدن خبر خوش بچه هات خوشحال شدم دست مامانت هم درد نکنه
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام دوست گلم خوبید؟فرشته هاتون خوبن؟بله خداروشکر میکنم واقعا....مرسیییی خدا دل شماروهم همیشه شادکنه دوستم خدا همه ی عزیزانمون رو حفظ کنه ...ببوسید عروسکاتون رو