دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

نفسای مامانی

1394/2/29 18:09
827 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

یه عالم خوشبختی سهم دلای مهربونتون امروز و هرروز خدا 

امیدوارم حالتون خوب باشه

من و فرشته هامم خوبیم...شکرخدا از دیروز قشنگ حسشون میکنم دستم که روشکمم باشه یه لگدایی نثارم میکنن

ایشالله قسمت همه ی منتظرا

هفته اول از ماه هفتم ر وداریم با کمک خدای مهربون تموم میکنیم

...دست و پاهام ورم دارن و خیلی تب میکنم لگن و  کشاله ها و کمرم بدجور تحت فشارن...ولی خب همیکنه نی نی ها تکون میخورن دیگه ذره ای درد حس نمیکنم....

خیلی بهم فشار میاد نمیتونم بیشتر از این بشینم ....برام دعا کنید....به خدای مهربون میسپارمتون

 

پسندها (1)

نظرات (11)

مامان علی اصغر
29 اردیبهشت 94 18:48
سلام عزیزم وبتون رو میشه گفت تقریبا خوندم خدا رو شکر میکنم که رحمت و لطفش شامل حالتون شده انشااله که هردوشون سالم به دنیا بیان و شما شوهرت براشون مادری و پدری کنید... انشااله من خودمم خیلی دوقلو دوست داشتم ... عاشق دوقلوهام خدا حفظشون کنه
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام مامان مهربون شماخیلی لطف دارید...مرسی عزیزمانشالله خدا قد دلتون بهتون بده...و سابه شما و همسرتون بالاسربچه هاتون.....
مرجان
29 اردیبهشت 94 19:23
بابا الناز یه کمم از این عکسا برای پسرت بزار حسودی میکنه ها ایشالله به زودی بغلشون میگیری پیاده روی رو فراموش نکن الی خیلی برای جلوگیری از ورم دست و پا تاثیر داره. مواظب خودت باش
الــنـــازجوون
پاسخ
خاله مرجان پسرم گللللللللللله حسودی نمیکنه ولی باشه اره برای پسملی هم عکس میذارم....والا مرجان خیلی زیاد ورم ندارم طوریکه دکترمم گفت خیلی عالیه اصلا ورم نداری فقط یه مقدای روی پاهام و روی دستام قرمز شدن و ورم دارن...مرجان یکم راه میرم پایین شکمم درد میگیره....دکترمم گفته اسرتاحت کن...ولی باز توخونه تحرک میکنم.....فداتشم مرسی از راهنماییت عزیزدلم
مژگان
30 اردیبهشت 94 7:25
ای جااااان چه عکس نازی! تو میتونی با دخملی ست کنی و بابایی هم با پسری! جاااااان چقدر ناز میشه اینطوری! بدجووووور هوسم کرد! خدا دو قلوها و همسرت رو بهت ببخشه! الناز جان این پستت واقعا هوس برانگیز بود
الــنـــازجوون
پاسخ
ابجی مژگان اتفاقا راجع به این عکس به همسری گفتم و قرارشد پدرو پسر ست کنن ومن و دخملی باهم ست کنیمخداالهی به دوقلو دخترپسربده و همنی ایده رو خودت عملی کنی عزیزدلمممممممم
مامان آنيتا
30 اردیبهشت 94 16:43
آخى الهى خاله فداشون بشهمواظب خودتون باشيد گل هاى من
الــنـــازجوون
پاسخ
خدانکنه دوست گلممرسیییییییییییییییی خدا پسملی رو براتون نگه داره عزیزممم
مژگان
30 اردیبهشت 94 19:33
اولین باره دارم آهنگ وبلاگت رو میشنوم این که همش در مدح و ستایش دختره پس یکی ده دونه پسر چی؟
الــنـــازجوون
پاسخ
مزگان جووووووووووونم اره این فقط برای دخمله....اخه برای پسملی نخوندن هنوزاخه عاشق این اهنگ شده بودم وگرنه هیچ فرقی برام ندارن خودت که میدونی نزدیک سه سال انتظرکشیدم
پانیذ
1 خرداد 94 20:48
عزیزم به سلامتی و شادی ان شاالله بقیش هم می گذره. از خدا می خوام روزهای باقی مانده رو برات راحت و بدون درد و سختی بگذرونه
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی پانیذ عزیزم قربونت خانمی انشالله برای شما هم مامانی گل و هم پسملی خوشکلمون اسون بگذره این روزای باقیمانده و خاطارت شیرینی براتون بمونه....مرسی گلممممممم
·٠•●♥ مامان آنی ♥●•٠·˙
3 خرداد 94 13:24
سلام الی جون خوبی اجی ؟ نی نی های گلم چطورن ؟ مرسی که بهم سر زدی و جویای احوالم بودی
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزم مرسی ماخوبیم ؟شمادرچه حالید نگران بودیم بابا
مژگان
4 خرداد 94 11:04
الناز جان اینقدر دیر به دیر پست میذاری آدم مجبور میشه از اول بره پستات رو بخونه! الان مشغول خوندن پست های مرداد ماه 92 هستم بهت پیشنهاد میکنم اگه حالشو داری خودت هم از اول پست های قدیمیت رو دوباره بخون. شاید بعضی از خاطرات برات ناخوشایند باشه ولی وقتی ببینی بعد از اونهمه انتظار و سختی و دوا درمون خدا به زیباترین شکل حاجت دلت رو داده اون وقته که همون خاطرات به ظاهر تلخ هم برات شیرین میشه و باعث میشه بیشتر از قبل شکرگزار خدا باشی من برم ادامه پستات رو بخونم
الــنـــازجوون
پاسخ
مژگان جونم چشات پرشدخیلییییییییییی سختی کشیدم خیلیییییییییییییییی بغضم گرفت...ناراحت نشی نگی نباید اینومیگفتم نه خوب کردی گاهی لازمه ادم به گذشته ات فکرکنه.....خیلی دوست دارم دوست گلم
بابا و مامان
4 خرداد 94 12:38
عزیز دلم استراحت کن ایشالاه روزهای باقی مانده را به سلامتی سپری کنی منم خیلی دوست دارم و منتظر دیدن خوشگلای خودم هستم
الــنـــازجوون
پاسخ
مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرسی دوست مهربونمممممممممممممممم ....چشم جدیدا به استراحتم و خودم اهمیت میدم ایشالا که نتیجه بگیرم
بابا و مامان
4 خرداد 94 17:15
عزیزم بفرما خصوصی
خاله پریا
10 مرداد 94 13:20
سلام واقعا این پست دل ادمرو میبره من عاشق اینم که دوقلوی دخترو پسر داشته باشم ان شالله دوقلوهای نازتون همیشه سلامت باشند
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی خاله جون ایشالا قسمت همه دلای پاک و مهربون