دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

هفت ماهگیتون مبــــــــــــارک فرشته های من

1394/2/24 16:04
1,388 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام

من اومدم

شـــــکرخدای مهربون که تابه امروز با دوقلوها سه تایی روزا رو سپری کردیم و وارد ماه هفتم شدیم

سنگین شدم و سخت میتونم بلندشم  کمی خودم وزنم زیاد بود الانم که با دو تا فسقلی بدترشدم

پاهام دیگه ورم دارن و دستامم همینطور.....قشنگ مشخصه همه چی...ولی خب یه مادر خوب همه چیو تحمل میکنهعوض اینکه بخوابم و استراحت کنم انگاری وسواس پیدا کردم خونه رو نمیذارم یه ذره نامرتب شه و همش در حال ورجه وورجه میباشمامیدوارم این سه ماه رو هم کامل دووم بیارم و دوقلوها سالم و سلامت دنیا بیان انشالله برام دعا کنید مامانای ناز

دوسه روزی نی نی ها کمتر تکون خوردن خیلی نگران شدم از دوستان پرسیدم دیدم جای نگرانی نیس تااینکه حرکت هاشون بازم نسبتا بیشترشد 

یک ساعت بعد:

همسری اومد نهارمون رو خوردیم....ماکارونی پزونده بودم  و خیلی خستم کرده بود عوضش خوشمزه شده بود الانم چای اوردم لیوانی...بخوریم ببینیم اگه شد یه نیم ساعاتی چرت بزنم قبلنا همسری رو نمیذاشتم عصرا بخوابه بیچاره اونقدم خسته میشد چون حوصلم سرمیرفت اما حالا خودم پیشنهاد میدم که شوشو بخوابیم یکم خستمهمسری میگه الی فردا که جمعست بریم از صبح بزنیم به دل طبیعت بااینکه خیلی دلم میخواد اما سختمه نمیتونم...هرنیم ساعت نهایتا چهل دقیقه نیاز دارم که WC پیداکنم پس همون بهتر که خونه بمونم نهایتاهم برم خونه مامانم یا مادرشوهرم...

روی ماه همه دوستای گلم رو میبوسم....قابل باشم دعاتون میکنم شماهم منو از دعاهای خیرتون بی نصیب نذارید ...دوستون دارم....یاعلی

پسندها (3)

نظرات (6)

mamani
24 اردیبهشت 94 19:02
خدا نهگهدار هم خودت و هم نی نی های نازت باشه الناز جوون . خیلی حس خوبیه مادر شدن . شاد باشید. با اجازه لینکت می کنم.
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی دوست عزیزمخیلی حس خوبیه بله خداروشکر خدا نی نی پل پسری شمارو هم بهتون ببخشه.....مرسی منم لیتکتون کردم
پانیذ
25 اردیبهشت 94 17:48
عزیزم امیدوارم به سلامتی این سه ماه هم بگذره و نی نی گلا بیان بغلت. امیدوارم روزی برسه که بیای عکس خوشگلشون رو بذاری و خبر تولدشون رو بنویسی.
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی پانیذ عزیزم الهی به حق بزرگیش شماهم این چن ماه باقیمانده رو به خوبی و خوشی تموم کنید وگل پسری بپره بغل مامان بابایی گلش
بابای ملیسا خانم ناناز
26 اردیبهشت 94 0:35
با سلام . ضمن تبریک بمناسبت عید مبعث و همچنین بخاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال میشیم اگر با تشریف فرمائی خودتون ، یه یادگاری به رسم یادبود تو قسمت نظرات از خودتون به یادگار بزارید . منتظر شما هستیم .
بابا و مامان
26 اردیبهشت 94 8:06
عزیزم ایشالاه به خوشی و سلامتی این روزهای شیرین را بگذرانی برا منم دعا کن که این روزها خیلی محتاج دعا هستم دوستت دارم و ارزوی لحظات پر از شادی برات دارم
الــنـــازجوون
پاسخ
دوست خیلیییییییییییییییییی خیلی عزیزم از ته دل ارزو میکنم هرمشکلی داری خدا خودش معجزه کنه و مشکلت حل بشه و دلت شادبشه خانمی....
مژگان
27 اردیبهشت 94 11:39
فقط مامانای ناز برات دعا کنن؟؟ پس ما خانومایی که هنوز مامان نشدیم چی؟ شوخی کردم. من که هر وقت یادت بیوفتم برای خودت و همسرت و دوقلوهای نازت سلامتی و شادی و بهترینها رو از درگاه خدا میخوام. تو هم با نی نی های تو دلت برای من و همسرم دعا کن. دعا کن خدا به من و همسرم هم تو اولین بارداری دوقلو بده! اونم یه دختر یه پسر! البته هر وقت خودمون خواستم خدا هم خواستش رو بذاره همون موقع و ما رو چشم انتظار نذاره ان شاالله
الــنـــازجوون
پاسخ
وای مزگان جونم نهههههههههههههههههه فداتشم باعث افتخارمه خانمی مث شما به یادمنهفداتشم نظر لطفتهوااااااااااااااااااااااااای خدا جونم یه دخملی یه پسملی دوقلوووووووووووووووووووو برای مژگان جونم بده هروقت که خودشون خواستن...البته اگه صلاحشون بود عزیزممممممممممممممممیبوسمت خانمی
مامان ندا
29 اردیبهشت 94 14:29
عزیزم ایشالله زایمان راحتی داشته باشی و نی نیهات زودتر بیان تو بغلت
الــنـــازجوون
پاسخ
ممنونم دوست گلم....خدا گل پسری شماروهم براتون ببخشه